Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niaania

ZAOPIEKUJĘ SIĘ DZIECKIEM Koszalin

Polecane posty

Gość niaania

Zaopiekuję się dzieckiem podczas wakacji. Jestem młodą, pomysłową, uczciwą i odpowiedzialną osobą. Podejmę się opieki nad maluszkiem na pełen etat lub dorywczo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarzyna z koszalina
czy wiek dziecka jest dla ciebie bez znaczenia,jestem mama dwuletniej Oliwii,i bardzo chetnie skorzystam z twojej oferty,od kiedy moglabys zaczac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niaania
Wiek nie jest dla mnie bez znaczenia.Wolałabym nie opiekować się dzieckiem poniżej 1 roku, gdyż nie mam doświadczenia w opiece nad takimi maluszkami. Ale skoro Pani córeczka ma 2 latka to z wielką przyjemnościę zajęłabym się nią. Mogłabym zacząć od 1 lipca (ewentualnie już od 26 czerwca- jeśli będzie taka potrzeba) do końca sierpnia, na pełen etat lub dorywczo. Bardzo proszę o odpowiedź Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosieńka89
ale fajnie że znalazłaś pracę :( tylko pozazdrościć :( a gdzie jeszcze szukać ? proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarzyna z koszalina