Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość nagolaska

prosze o przetlumaczenia na ang!

Polecane posty

Gość nagolaska

1 "Priorytety edukacyjne w kształceniu małego dziecka na tle problemów wychowawczych w szkole integracyjnej". 3 Streszczenie 2 Ideą edukacji w obecnych czasach jest stworzenie szkoły przyjaznej dla wszystkich dzieci, a więc także dla tych o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Niniejsza praca koncentruje się właśnie na tych ostatnich, do których zalicza: dzieci nadpobudliwe, autystyczne, agresywne, z trudnościami w uczeniu się, nieśmiałe i zdolne. Celem pracy było ukazanie ewentualnych problemów i trudności wychowawczych związanych z kształceniem dzieci szczególnych, a także rozpoznanie priorytetów edukacyjnych jakie przyświecają organizowaniu placówek integracyjnych. Materiał do pracy zebrano w oparciu o badania przeprowadzone na grupie 40 nauczycieli kształcenia zintegrowanego w 6 łódzkich szkołach integracyjnych. W badaniach zastosowano metodę sondażu diagnostycznego z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety pod tytułem „Dziecko nieprzeciętne w szkole”. Z zaprezentowanej pracy wynika, że szkolnictwo integracyjne jest najskuteczniejszym środkiem, budowania solidarności między dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ich rówieśnikami. Integracja w systemie oświaty daje szansę każdemu dziecku na indywidualny rozwój, który jest zależny od potrzeb i możliwości psychofizycznych jednostki. > >

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×