Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość informatyk bez pracy

Jestem informatykiem i nie mogę znaleźć pracy - dlaczego?

Polecane posty

Niby mówi się, że informatycy są poszukiwani, a ja jakoś wcale tego nie widzę. Już prawie rok jestem bez pracy :-(

Gość kto wie kto wie
może słabo szukasz? ;) brat mojej kumpeli skończył inzynierie środowiska czy coś takiego i teraz uczy informatyki w gimnazjum ;) może poszukaj pracy gdzieś w szkole na wsi

Szkoła to porażka!!! :-O Próbowałem robić uprawnienia nauczycielskie, ale stwierdziłem, że się do tego nie nadaję :-(

Gość am4a
może masz za słabe kwalifikacje? rynek informatyczny już się nasycił, a poza tym sporo ludzi potrafi podziałać przy komputerze i bez papierka podejrzewam że teraz poszukiwani są prawdziwi fachowcy

Gość ---------L
to się zatrudnij do wymiany okien jako fizyczny albo do biedronki na magazyniera ( o ile cie przyjmą) :) informatyków jets teraz nadmiar

Jako monter okien czy sprzedawca nie chcę pracować, bo mnie to nie interesuje. Chcę się rozwijać w swojej dziedzinie.

Wierz mi, że kafeteria nie jest jedynym moim zajęciem. Często przychodzą do mnie znajomi, żebym im np. złożył kompa, zainstalował jakiś sprzęt, czy rozwiązał problemy z siecią.

Gość Dziewczęca
to znaczy, że frajer jesteś i szukać nie umiesz. albo nie umiesz obsługiwać internetu i wykorzystywać go w swoich poszukiwaniach. na jedno wychodzi.

Gość zapytam ........
Informatyk > skad jestes ?

Z małego miasta, niestety :-(

jeżeli rozwiązujesz problemy sprzętowe i z siecią to powiem tak - mam kilku kumpli bez wykształcenia informatycznego i każdy z nich to potrafi. jeżeli nie umiesz obsługiwać np. konkretnych programów graficznych, tworzyć zaawansowanych stron internetowych, pisać programów to zostaje ci tylko praca w szkole. dziś naprawdę szukają ludzi z wiedza i doświadczeniem