Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

deko

jestem singlem który nie chce być sam... kto jeszcze ...

Polecane posty

W ogóle się nie wkleił, ale ja poznałam jaka to piosenka:)

Just Like Heaven? odnośnie sytuacji wczoraj? nie, poprostu lubię jej słuchać a te dwie pioseneki szczególnie :D

też nie hehe ale sobie wkleją jeszcze raz :P hehe --- Katie Melua - \"Just like heaven\" Show me how you do that trick The one that makes me scream he said The one that makes me laugh he said And threw his arms around my neck Show me how you do it And I promise you I promise that I\'ll run away with you I\'ll run away with you Spinning on that dizzy edge I kissed his face and kissed his head And dreamed of all the different ways I had To make him glow Why are you so far away? he said Why won\'t you ever know that I\'m in love with you That I\'m in love with you You, soft and only You,lost and lonely You, strange as angels Dancing in the deepest oceans Twisting in the water You\'re just like a dream You\'re just like a dream Daylight licked me into shape I must have been asleep for days And moving lips to breathe his name I opened up my eyes And found myself alone alone Alone above a raging sea That stole the only boy I loved And drowned him deep inside of me You, soft and only You, lost and lonely You, just like heaven You, soft and only You, lost and lonely You, just like heaven --- My Immortal Evanescence jeszcze lubię :)

Evanescence - \"My immortal\" I\'m so tired of being here Suppressed by all my childish fears And if you have to leave I wish that you would just leave Cause your presence still lingers here And it won\'t leave me alone These wounds won\'t seem to heal This pain is just too real There\'s just too much that time cannot erase When you cried I\'d wipe away all of your tears When you\'d scream I\'d fight away all of your fears And I\'ve held your hand through all of these years But you still held on me You used to captivate me By your resonating light Now I\'m bound by the life you left behind Your face it haunts my once pleasant dreams Your voice it chased away all the sanity in me These wounds won\'t seem to heal This pain is just too real There\'s just too much that time cannot erase When you cried I\'d wipe away all of your tears When you\'d scream I\'d fight away all of your fears And I\'ve held your hand through all of these years But you still held on me I\'ve tried so hard to tell myself that you\'re gone But though you\'re still with me I\'ve been alone all along When you cried I\'d wipe away all of your tears When you\'d scream I\'d fight away all of your fears And I\'ve held your hand through all of these years But you still held on me --- W Anglii jak mi było źle to tego słuchałam :D

Ja lubię, nie, ja uwielbiam tyle piosenek, że nie starczyłoby mi życia żeby wymienić je wszystkie:)

Linguś nawet Ciebie tam dali hehe to już nie zwlekaj ... lepiej i nie marudź :P::D hehe

A ja tę bardzo kocham:) Christina Aguilera - \"Reflection\" Look at me You make think you see who I really am But you\'ll never know me Ev\'ry day It\'s as if I played a part Now I see If I wear a mask I can fool the world But I cannot fool my heart Who is that girl I see Staring straight back at me? When will my reflection show Who I am inside? I am now in a world where I have to hide my heart And what I believe in But somehow I will show the world What\'s inside my heart And be loved for who I am Who is that girl I see Staring straight back at me? Why is my reflection someone I don\'t know? Must I pretend that I\'m Someone else for all time? When will my reflection show who I am inside? There\'s a heart that must be free to fly That burns with a need to know the reason why Why must we all conceal What we think How we feel? Must there be a secret me I\'m forced to hide? I won\'t pretend that I\'m Someone else For all time When will my reflection show Who I am inside? When will my reflection show Who I am inside?

Acha, Dekuś, ja dziś już nie zamierzam marudzić, absolutnie:p

Eddie lubie rózne rzeczy :P ... za większośc z nich Eddie móglby zostac wyklęty z tego forum ;) ale zdarzaja sie tez wzglednie normalne rzeczy :D

O, Eddie, to teraz musisz uchylić rąbka tajemnicy, co to za rzeczy?:p Linger być dzisiaj bardzo ciekawskaaaaa:p

Acha, oczywiście miałam na myśli te \"nienormalne\" rzeczy:p Tylko te mnie interesują:D

tak sie zastanawiam, czy na basenie rozbudowoja sie barki? taki jak u pływaków?/ muszę schudnąć jakieś 3-5kg ...

Verba - \"Młode wilki II\" Ref. Oni mogą żyć ale tylko razem, Nie rozdzielaj ich, nie odzieraj z marzeń, Muszą ciągle iść na granicy tchnienia, Cienka linia określa sens ich istnienia. 1. On się zatrzymał, wypadek zabrał marzenia, Ciągle szare dni i odległe wspomnienia, Ona czekała, wierzyła, że się nie podda, Miłość nie pozwala rezygnować, Robiła wszystko żeby ciągle miał nadzieję, Szeptała wciąż - zobaczysz w końcu będzie lepiej, Musimy razem żyć i szukać pomocy, Gdy usypiał, ona walczyła w nocy, W końcu znalazła, niespodziewana wiadomość, Jakby z nieba zszedł Bóg i wskazał drogę po wolność, Trudny zabieg za wielką cenę, Brak pieniędzy odbierał nadzieję, Gdy nastał dzień, silniki zamilkły, Sprzedane gdzieś, żegnane w ciszy, Zrobili to, by kupić jego szczęście, Tylko wilki wiedzą jak życie jest cenne! Ref. Oni mogą żyć ale tylko razem, Nie rozdzielaj ich, nie odzieraj z marzeń, Muszą ciągle iść na granicy tchnienia, Cienka linia określa sens ich istnienia. 2. Nie chcieli spać, czekali w niepewności, Anioł Stróż dawno odszedł w bezsilności, Jednak udało się, tamta chwila wraca echem, Jutro zbudzi się i będzie tylko lepiej! Minie czas i wróci tam skąd przyszedł, Chyba ktoś na górze chciał by z tego wyszedł, Ktoś daleki ale pomogli najbiźsi, Przyjaciele - zwyczajne młode wilki... Teraz mijają świat kilometr za kilometrem, Znowu pędzą gdzieś niesieni przez powietrze, Już wygrali z życiem ale grają z nim dalej, Pokonali los bo trzymali się razem! Będą wiecznie gnać,nie próbuj ich zatrzymać, Zostawili ślad - idealną przyjaźń, W pamiętniku życia znajdziesz jeden wers, Nie zatrzymuj wilków bo jest ich coraz mniej! Ref. Oni mogą żyć ale tylko razem, Nie rozdzielaj ich, nie odzieraj z marzeń, Muszą ciągle iść na granicy tchnienia, Cienka linia określa sens ich istnienia.

Nio, ta pierwsza to faktycznie Edziku specyficzna, natomiast całkiem dobrze odebrałam 2. i 3.:D Właściwie dwójka najlepsza, ale oczywiście nie jest to zupełnie mój styl:)

Dekuś, nie ma mowy:D A stało się coś? Jakby co to pisz @:)

Zauważyłam, ale kazdy lubi to, co czuje najlepiej. Ja mam gust rożnorodny, nawet gothic metal lubię, ale jak widzicie tez X-tinę Aguilerkę:)