Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość czarna-kotka

Chrzanów-szukam jakiegoś sympatycznego lokalu...

Polecane posty

Gość czarna-kotka

...na przyjęcie weselne na 70 osób. Może ktoś z Was może mi polecić sprawdzone miejsce w okolicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czarna-kotka
nie wierzę,że nie ma tu nikogo z Chrzanowa,kto w dodatku mógłby mi trochę pomóc;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zapraszamy
restauracja bartex, restautacja nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czarna-kotka
a gdzie znajduje się ta restauracja bartex?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Koronka098
Dobry lokal w Chrzanowie to piwnica pod kościołem albo pod wiatami na dworcu pkm-u

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asSiek
no ja tez szukam czegosw chrzanowie lub okolicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asSiek
w restauracji nowa to ile osob sie zmiesci? ja potrzebuje os na 120;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asSiek
czarna kotka??????? jestes a nie myslalas moze o swojskim jadle w trzebini tam podobno fajnie jest. a wogole kiedy wychodzisz za maz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czarna-kotka
wychodzę za mąż dopiero w przyszłym roku w sierpniu,ale już szukam miejsca,żeby móc wyznaczyć konkretną datę. niestety wakacyjne miesiące są bardzo oblegane i często trzeba sobie zarezerwowac lokal rok wczesniej:)o swojskim jadle w Trzebinii słyszałam różne opinie.pozytywne dotyczyły smacznego jedzenia i wyglądu wnętrza,które podobno jest wporządku,ale sporym mankamentem jest położenie przy ulicy.słyszałam,że w środku jest bardzo głośno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asSiek
ja tez planuje za rok ale we wrzesniu jest tylko taki problem ze nie mieszkam w Polsce i nie wiem jak to bedzie... jeszcze nic nie zalatwione nawet dokladnej daty nie mam.... ale zamiesiac jade do Polski to moze przynajmniej uda mi sie sale znalesc:) orjentujesz sie moze na ile osob mozna zrobic wesele w tej restauracji nowa bo ja nawet tam nigdy nie bylam i nie wiem jak to wszystko wyglada widzialam tylko ich stronke internetowa napewno bym nie polecila cyganeri wiecej problemow niz to wszystko warte:/ jedzenie obrzydliwe i patrza tylko jak na kasie wyjebac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asSiek
A wogole to ja chyba o ile bedzi o mozliwe zrobie w domu weselnym w olszynach slyszalam ze tam ladnie i fajnie bo to nowy budynek a potrzebuje na dosc duza ilosc gosci wiec chyba wszystkie restauracje odpadaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czarna-kotka
nigdy nie bylam w nowej.dopiero mam zamiar podzwonic i sie podowiadywac,gdzie sie ile osob pomiesci i takie tam.hmmm, myslalam tylko,ze fajnie by bylo wybrac jakis sprawdzony lokal,z dobrym jedzeniem i bezproblemowa obsluga.dobrze wiedziec,ze nie polecasz cyganerii.chociaz w sumie bralam ja pod uwage.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asSiek
moge ci polecic restauracje arkady w myslachowicach wlasnie dzisiaj rozmawialam ze znajomym ktory mial tam wesele nie jest drogo ok 125 zl/os jedzenie bardzo dobre lokal ladny przyjemny. wszystko co zostaje daja ci do domu jedzenie itp Moja mama tez potwierdza bo byla tam na weselu. I napewno pomiescilo by sie 70 osob:) co do cyganeri to mam przykre odczucia co prawda nie bylam tam na weselu lecz mielismy tam imprezke jedzenie bylo ochydne pan powiedzial ze jak zejdzie ok 50 kuflow piwa to mozemy sobie wlsna wodke przyniesc a nie od nich bylo ok 60 osob wiec nikt nie wierzyl jak potem nam powiedzial ze sie nie wywizalismy i mamy doplacic 500 zl:-/ koszt za jedna osobe wynosil ok. 55 zl w tym byl jeden cieply posilek barszcz z krokietem, jakies saltka(podawana kazdemu na talerzyku osobno)do tego pieczywo,wedlina cherbata lub kawa do wyboru, reszta byla organizowana przez nas samych tj. ciasta przekaski, owoce,soki itp Dodam ze impreza zaczela sie ok godz 21 a o 1 nad ranem stwierdzil ze musimy opuscic lokal a wyraznie jak podpisywalismy umowe bylo powiedziane ze do 5 zaczelismy sie klucic i zostalismy do 3:/ Ta impreza odnyla sie ok 2 lat temu wiec nie chce mysle ile teraz tam wszystko kosztuje i jak wyglada.... chociaz moze wesela traktuja inaczej niz osoby ktore robia sobie impreze na zakonczenie technikum ... mozesz isc zapytac i zdac relacje wogole jak bys chodzila gdzies za salami to bardzo bym cie prosila o informacje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mala_kobitka
Cześć Wam, To radzę Wam się pospieszyć z szukaniem sali, szczególnie jeśli chcecie mieć na przyszły rok i to na sierpień. I szczególnie jeśli chcecie wybierać w salach. My załatwialiśmy salę w marcu tego roku i pierwszy wolny termin na dwudniowe wesele w restauracji, w której będziemy je robić był na październik 2008, a tak to jakieś dwa terminy na jednodniowe w maju, i pojedyncze terminy na jednodniowe w czerwcu i wrześniu. Akurat tak jest w Katowicach, ale w innych miastach jest to samo. koleżanka z okolic Częstochowy, która wychodzi za mąż we wrześniu 2008 rozglądała się za salą w maju i niestety został jej niewielki wybór. Musi teraz skracać listę gości bo niestety udało jej się znaleźć salę tylko na 75 osób a potrzebowała na 100. Powodzenia w poszukiwaniach!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asSiek
mala_kobietko ale chrzanow to male miasto i chyba nie jest az tak tragicznie moja kolezanka zalatwiala wszystko 4 miesiace wczesniej na czerwiec i nie miala wiekszych problemow. ja nawet jak bym chciala to i tak wczesniej nic nie zalatwie dopiero za miesiac jak bede w Polsce:( moje wesele bedzie jedno dniowe wiec powinnam sie gdziesna wrzesien wcisnac tymbardziej ze chyba najbardziej odlegany jest czerwiec lipiec i sierpien:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×