Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zagubiona asica

pierwsze mieszkanie-pierwszy szok

Polecane posty

Gość zagubiona asica

niedawno kupiłam mieszkanie i zaczynam urządzać od zera! Najbardziej przeraża mnie sprzęt AGD, co tu duzo mówić nie znam się na tym! Przeczytałam topiki nt pralek, lodówek itp.i jeszcze mniej wiem!W każdej firmie zdażają się wpadki ;-) Proszę Was o pomoc i rady, jakiekolwiek... szukam lodówki do zabudowy, gazówki, pralki (i jeszcze miliona innych rzeczy, ale nie będę juz zawracać Wam głowy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z mojej analizy topików, forum, opini wynika co następuje: płyta (el lub gaz) i piekarnik -mastercook lodowka -aeg electrolux pralka -bosch, siemens, electrolux ew. jesli cie stac -Miele udanych zakupów. polecam ceneo.pl, czasami warto sciagnąc sprzęt z drugiego konca kraju bo wychodzi kilkaset zlotych taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eve66
Ja tez jestem na etapie kupownaia agd, a dokładniej pralki i po przeczytaniu topików na ten temat zdecydowałam sie na GORENJE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krupniok i żymlok
ja mam w domu pralke, lodówkę, okap, mikrofalówkę whirpoola, piecyk gazowy mastercooka, a zmywarkę boscha :) wszystko działa bez zarzutu od wielu lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach