Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jhm

Mój chłopak uwielbia szybka jazdę

Polecane posty

Gość jhm

Jet taki meski:)

Gość zawiejka
................do czasu az sie nie rozpiepszy

Gość jhm
ja pisałam o jeździe samochodem;)

Gość i wchodzi w zakręty na ręcznym

Gość Agawaa......
Mój chłopak też tak ma, faceci lubia się wyszaleć.

Gość Ravenna..
Jeśli szybko jeździ autem to podobno znaczy że jest świetny w łóżku:)

Andrzej z Biłgoraja. ---> jeśli jedzie się 200 jakimś gruchotem w wielkim ruchu, wąską drogą, na łysych oponach itp., to na pewno bezpieczne to nie jest dla nikogo ;)

Gość Kama25
a czy boisz sie wsiadac z nim do auta?

A co z tymi powodami? Jak jadę 200 pustą autostradą, dobrym wózkiem, jestem dobrym kierowcą... to też jest niebezpieczne? :o Idąc tym tokiem myślenia należałoby stwierdzić, że jazda powyżej 30 km/h jest niebezpieczna, bo jak się zdarzy czołówka, to jeszcze przy tych (w sumie) 60 km/h jest szansa wyjść w miarę cało, powyżej już raczej nie :o I skąd wiesz czy chciał zaszpanować? Byłeś tam? Widziałeś? :o Beznadziejne slogany piszesz 🖐️

Gość Kama25
zgodze sie z przedmowca,odpowiedzialna szybka jazda jest jak najbardziej na miejscu,jezeli sa dobre warunki na drodze oraz pozwolenie na rozwiniecie szybszej predkosci...no i podstawowa sprawa"dobrze myslacy kierowca"....Moje pytanie bylo skierowane do autorki postu(gdzie ona sie podziala)Jezeli faktycznie boi sie wsiadac z nim do auta powinna z nim o tym porozmawiac,w obowiazku kierowcy jest dbac o bezpieczenstwo pasarzera.Ale o tym chyba wszyscy wiemy:)

Gość Kama25
Andrzeju,tobie tez przyznam racje ..jest wielu idiotow na drogach,ale sa rowniez ci "myslacy"...tu mozemy sie spierac do nocy...ale kazdy ma prawo do wlasnej opini,dzieki temu tworzymy fora:)

Gość facet z forum