Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Renata W.

studia zaoczne a ubezpieczenie

Polecane posty

Gość Renata W.

jak to jest z tym ubezpieczeniem nnw na studiach...chwilowo jestem bez pracy,zarejestrowalam sie w posredniaku i nie wiem czy dobrze zrobilam..chodzi mi tylko o to,bym mogla swobodnie dostac sie do lekarza...czy moze wyrejestrowac sie i to ubezpieczenie nww na studiach da mi taka mozliwosc?nie chce latac do posredniaka tylko po podpis,bo pracy mi nie dadza,szukam jej na wlasna reke

Gość wiem bo to wazne
a jestes studentka zaoczna?wiesz ze przysluguje Ci stypendium socjalne?na uniwersytecie ...czy gdzie tam studiujesz!!!

Gość wiem bo to wazne
tak oczywiescie ubezpieczyc tez sie mozesz...Gdzie studiujesz?

Gość Renata W.
tak jestem studentka zaoczna,mozesz cos wiecej napisac o tym stypendium?jak sie o nie starac?

Gość o ja pier......
do kiedy trzeba płacić ubezpieczenie na uczelni ,na gwałt zapomniałam :o

Gość wiem bo to wazne
mozesz byc zarejestrowana w biurze i dostawac stypendium socjalne!, Na ktorym jestes roku, na pierwszysm?

Gość Renata W.
ale czy jak wyrejestruje sie z posredniaka to ubezpieczenie na studiach da mi bezplatna opieke lekarska?

Gość Renata W.
ale ja nie chce byc zarejestrowana w urzedzie,dali mi oferte jako kasjerka do marketu i musze isc na rozmowe inaczej strace status bezrobotnej,jestem na socjologii 1 rok

Gość wiem bo to wazne
no generalnie do konca wrzesnia...do konca poprawkowej.A to tej zaocznej, gdzie studiujesz ?kazda uczelnia ma inne wymagania co do socjala..generlanie to u nas na UJ nie moze byc wiecej niz 580zl na osobe w rodzinie dochodu za rok w tym momencie 2006

Gość maliena
a co ma wspólnego stypendium z ubezpieczeniem?? jak studiujesz zaocznie to masz tak samo opiekę zdrowotną za darmo, jak dziennie.

Gość Renata W.