Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zaskoczona1988

CIĄĄŻA A SZKOŁA... I RODZICE

Polecane posty

Gość zaskoczona1988

POMÓZCUIE CO MAM ZROBIC JESTEM W 7 TYG A MAM JESZCZE SZKOLE I MIESZKAM NADAL Z RODZICAMI... JAK MAM IM O TYM POWIEDZIEC I CO MAM ZE SOBĄ ZROBIC??....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość apologize
a jaka szkola? ile amsz lat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zaskoczona1988
JESTEM W TECHNIKUM W 3 KLASIE MAM 19 LAT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do apologize
kretynko, przeczytaj sobie co autorka ma w nicku, to jest raczej data jej urodzin. Czytać nie umiesz albo myśleć, albo jedno i drugie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość apologize
a twoi rodzice znaja chlopaka?lubia go?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Imbosi
a kto jest ojcem dziecka? twoj facet? czy przypadkowy kolega?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość apologize
nie zauwazylam nie patrze na nick :P i co takiego ci sie stalo ze ja zapytalam nie wypowiadasz sie w temacie to spierdal.aj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do apologize
sama w.y.p.i.e.d.a.l.a.j. stąd na miotle skoro nickow nie czytasz! Durna baba!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość apologize
pocaluj mnie w dupke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do apologize
szczerze mowiac srednia to przyjemnosc calowac twoje zarosniete i obesrane dupsko, zostawie te przyjemnosc twojemu przygodnemu koledze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zaskoczona1988