Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość INTELIGO mam pytanie

prosze o pomoc Tych co wiedza jak to jest z tym kontem INTELIGO na telefon..

Polecane posty

Gość INTELIGO mam pytanie

Mianowicie posiadam rachunek w ich banku, w wersji tej na telefon. Jak przyslali mi druga karte to jej nie aktywowalam bo nie korzystalam z konta przez kolejne 2 lata.Teraz uplynal termin tych 2 lat i powinnam dostac jakis czas temu kolejna karte. Nie dostalam jej poczta. W umowi o karte przeczytalam, ze bank moze rozwiazac umowe o karte za miesiecznym wypowiedzeniem. Wypowiedzenia nie dostalam ale nowej karty tez nie. Jak to jest?? Dzwonie na ich infolinie ale zajete zajete a mi troche pilno. W banku nie zasiegne info bo to rachunek w wersji na telefon internet. Bank jako bank nie ma kontaktu w cztery oczy z osoba. Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość INTELIGO mam pytanie
prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja nie wiem tej odpowiedzi
nie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×