Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość j u l k a

Pomóżcie przetłumaczyć proszę!!!

Polecane posty

Gość j u l k a

napisze to w meilu jak równiez wysle sms-a!!! skierowane do agencji mieszkaniowej- """Pilne!!!Po raz kolejny zwracam sie z prośba o pilota do bramy wjazdowej.Juz kolejną noc stałam od 2 w nocy do 6 rano pod brama bo nikogo nie było!Nie wspomne juz o zwrotach kosztów za odkurzacz(rachunek dostarczony).Czuje sie oburzona Waszym zachowaniem i uwazam to za DYSKRYMINACJE!!!ze swojej strony moge tylko dodac oby bylo wiecej lokatorow tak dbajacych o mieszkania i mniej agencji tak lekceważacych Polaków!!!prosze o kontakt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość j u l k a
J estem od pol roku tak niestety jeszcze nie umiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość j u l k a
Pomózcie Prosze!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość j u l k a
Zlitujcie sie to wazne dla mnie Prosze!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość moze tak bedzie dobrze
To Whom It May Concern: URGENT!! This letter is to inform you that I am still missing the entrance gate’s remote. It was another night I couldn't get into the complex between the hours of 2am and 6am because none was on duty!! I am demanding reimbursement of the full amount for the vacum cleaner for one more time. The receipt was presented. I am upset and I think it is discriminating behavior. I can only wish there were more lessees who cares about their apartment and less agencies that ignore Polish people. Please contact me at ………………….( numer telefonu czy cos)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość j u l k a
dziekuje bardzo napewno jest dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×