Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość la derenieree

czy można się nauczyć samemu szyć ubrania?

Polecane posty

Gość la derenieree

chodzi mi o to, ze nic mi sie nei podoba w sklepach poza tym jestem niewymiarowa, chcialbym sama szyc dla siebie ubrania, ale jestem zielona jak groszek. maszyna, tkaniny, dobre kilka ksiazek no i wzory czy szyjecie dla siebie ciuchy? ciężko jest sie nauczyc? moze wybiore sie do szkoly krawiectwa? fajna sprawa, miec cos na sobie wg wlasnego pomyslu, mozna czerpac inspiracje z wybiegow mody, a samej uszyc bardzo podobnie, a nie zadowalac sie tym co nam proponuja sklepy.

Gość Keeejsi
Jasne, ze mozna - jestem chodzącym przykładem. Zaczęło się wszystko od przepisnaszycie.pl - podglądałam jak to robią profesjonaliści, krok po kroku. Czytałam i słuchałam każdej porady i zaczęłam próbować - nie czarujmy się, nie od razu było cudownie, ale satysfakcja zdecydowanie oggromna. :)

Gość kaniaM
no jasne, że można. Ale trzeba w to włożyć naprawd ę bardzo dużo pracy i wysiłku. Ja już od jakiegoś czasu śledzę stronę przepisnaszycie.pl i krok po kroku próbuję szyć - superowa stronka ;) Polecam każdemu!

Gość MajuńkaS
Ja tez uważam, ze zdecydowanie tak. Ale trzeba poświęcić dużo czasu, cierpliwości w ktora lepiej się uzbroić. Podobnie jak koleżanki wyżej, polecam przpeisnaszycie.pl - dużo rzeczy się dowiesz z tej storny, no i ta masa inspiracji - mega <3

Gość gość