Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Beznadziejność

Co dalej z tym robić???

Polecane posty

Gość Beznadziejność

Skończyłam studia, mam doświadczenie głównie w handlu, troszkę w bankowości. Nie mam pracy, bo do biura mnie nie chcą bo nie mam doświadczenia i nie znam dobrze angielskiego, a do sklepu mnie nie wezmą bo mam studia...co za bezsens! No i gdzie szukać pracy skoro dla jednych jestem za dobra a dla drugich za kiepska, a gdzie ten pracodawca po środku???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Beznadziejność
tam trzeba język znać :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam dokładnie
to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Beznadziejność
do- "mam dokładnie" i jak sobie z tym radzisz? gdzie szukasz pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam dokładnie
szukałam wszedzie w banku, w butikach, w telemarketingu-juz takiego doła złapałam, bo siedzenie w domu to nie dla mnie.Ciagle wymyslałam jak udoskonalić swoje cv i list zeby skłaniał ich do zaproszenia mnie na rozmowę, ale nic.Chyba jedynym wyjsciem jest otworzenie czegos wlasnego-tylko skad kasa? Wszyscy wymagaja doświadczenia, ale jak mam je zdobyc?Na kursy mnie nie stac(średnio 950zł) a w UP miałam za mało punktów i sie nie dostałam.Najlepsze jest to ze w UP żeby dostać na jakikolwiek kurs bezpłatny to trzeba spełniać konkretne wymagania np mieć prawo jazdy, znać średnio lub komunikatywnie jezyk, mieć (wymienione przez nich) doświadczenie... zastanawiam sie po co jest ten UP?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam dokładnie