Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Miętuska83

Czy ktoś mógłby mi doradzić jak dobrać odpowiednią suknię do figury????!!! Bardz

Polecane posty

Gość Miętuska83

Jestem niską (158 cm), zielonooką blondynką, proporcjonalną, o filigranowej budowie ciała. Czy mogłybyście mi doradzić wjakich sukniach ślubnych wyglądałabym najlepiej. Ze względu na wzrost chciałabym sie jakoś "wydłużyc", tylko nie bardzo wiem jak to zrobić. Bardzo proszę o radę.

Gość kasia2020
fason rybka, lub kształt A

Gość J.lo74
napewno nie bezy bo ''obsadzają "figurę raczej coś dopasowanego-rybka bądz A

Gość Miętuska83
Niestety ale w "rybce" wyglądam beznadziejnie. Mam wrażenie, że taki fason mnie jeszcze bardziej skraca.....

Gość och ja tez bede miala
problem z wyborem... jestem tez niska i bardzo szczupla do tego prawie zero biustu... narazie suknie ogladamm w internecie bo do slubu mam jeszcze duzo czasu... cos tam sobie upatrzylam ale dopiero jak zaczne przymierzac okaze sie w czym mi bedzie dobrze i w czym bede sie dobrze czula! moze sprobuj po prostu najrozniejsze fasony przymierzac i zobaczysz w ktorym bedzie Ci najlepiej... a moze taka bardziej zwiewna i dluzsza..? wydaje mi sie ze taka "lekka" bylaby dobra... oczywiscie wszystko zalezy od tego tez co komu sie podoba powodzenia w znalezieniu tej najpiekniejszej :)

Gość Mietuska83

Gość Mietuska83
Dziękuje za radę. "Och ja też b ęde miała" w moim przypadku moj biust to 75B więc raczej musi to być toś takiego co nie bedzie mi powiększało ani też zmiejszało piersi. Chyba masz racje... nie pozostaje nam nic innego tak tylko przymierzać i jeszcze raz przymierzać różne fasony sukien, i wybrać tą najodpowiedniejszą.

Gość Miętuska83