Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość buehhehehhehhe

w tym ORANGE ci sprzedawcy...

Polecane posty

Gość buehhehehhehhe

to nie powinni się nazywać PEŁNOMOCNIK HANDLOWY, tylko PEŁNONOCNIK HANDLOWY, z racji swego stanu wiedzy o swojej branży... i tu zacytuje Kasie Nosowską "i jutro gdy obudzisz się, poczujesz swą, w nocniku dłoń"... bo gdy tam zakupisz niedaj Boże uszkodzony telefon, to potem współczuje... tej całej drogi i walki o to, żeby serwis na czas naprawił, żeby nie wyciulali, żeby nic niezaiwanili :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karoolek
a co ma pełnomocnik handlowy do uszkodzonego telefonu??? to nie jest problem Orange tylko serwisu -Orange sprzedaje usługi a telefon naprawia serwis niestety wiedza ludzi jest w tym momencie ograniczona-a w i nnych sieciach ci sprzedawca naprawi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość herronia
do autora Podobne zdanie mam o przedstawicielach Plusa. 3 miesiące tułałem się z telefonem, który okazał się wadliwy. Ani naprawić ani ustawić nie potrafili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość herronia
ama_letta jakie korzyści masz z rejestracji w klubie nokia? Od 10 lat jestem posiadaczem samych nokii, ale nigdy nie zarejestrowalem się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość herronia
dzięki Niewielkie zyski:) chociaż biorąc pod uwagę ten tel zastępczy może warto, bo nowe modele nokii nie są już tak dobre jak te pierwsze i kto wie czy nie trzeba bedzie skorzystać. Ostatni mój problem okazał się z nokią 6151.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
tak sie sklada ze pracuje w Orange i akurat wysylamy telefony do serwisow i serwis Nokii jest najgorszy-TELEFONY MAJA Z REGULY WADLIWE OPROGRAMOWANIE nie rozumiem tego czepialstwa do pelnomocnikow bo jak kupisz samochod to nie oczekujesz zastepczego prawda? albo mikser co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karoolek to mówcie jasno
i żeby to było na papierze WIDAĆ! że sieć sprzedaje tylko suługi, telefonem martw się sam kliencie!!! a dostając starą nokie zamiast nowego SE w zastępstwie to czy kożystam z pełni usług, które mi zapewniliście? MMS, GPRS itd???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do Ama_leta
14 dni to jak się postarają, a tak to miesiąc!!!!!!!!!!! nic, tylko starać się o rekompensatę!!!!! składać reklamację!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość herronia
ama_leta, zrozumiałem, że zniżki w reserved i empic to już przeszłość Co do wadliwego oprogramowania nokii zgadzam się w 100% z malllinką. Osobiście tego doznałem i były wielkie poroblemy z serwisem. Nie wyżywałem się na pracowniku, bo sam byłem świadkiem jego rozmów telefonicznych z serwisantami. Nie sprawdzali dobrze telefonu i odsyłali z dopiskiem " urządzenie nie jest wadliwe", a było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
niestety nasze spoleczenstwo uwielbia gadżety i woli kupic drogi tel za złotowke i zobowiazuje sie płacic za abonament 100 zł np miesiecznie-to akurat sprzedawca nie zmusza do takich posuniec-ja rozumiem rozczarowanie ale wiesz mi że ta praca łatwa nie jest a takich klientow ktorzy sie na nas wyżywaja musi znosic na codzien poza tym na umowie jest napisane że podpisujesz ja na usługi a nie na dożywotnia naprawę telefonu-Orange i inne sieci nie odpowiadaja za wadliwe telefony tylko serwisy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość herronia
i nie piszcie, że 14 dni a najwyżej miesiąc. Blisko 3 miesiące załatwiali naprawę mojej nokii. Dobrze, że miałem stary aparat. Podpisałem umowę i miałem niby korzystać z programu wymiany aparatów, płacąc abonament w wysokości 75 zł. Abonament płacony, telefon wędrował przez 3 miesiące od serwisu do serwisu i co?? korzystałem w tym czasie z programu wymiany aparatów? a abonament musiałem płacić. Zastanawiam się czy nie powinienem się z tym gdzieś zwrócić, o rekompensatę, jakieś zadośćuczynienie, bo nie usłyszałem nawet słowa marnego przepraszamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nnnnnaaaaana
głupota ludzka nie zna granic-jak można kupowac zasrany telefo n z bajerami sie płacic potem taki abonament? kiedys sie tel tak nie psyły wiec do kogo te pretensje-sami piszecie ze serwis przetrzymuje wiec co sprzedawca zawinił>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka mam tel za 49zł
i płacę 40 zł abonamentu... w tym mam 60 minut do wszystkich zamienialne na 300smsów, plus pół roku rozmów za darmo o każdej porze i w każdej ilości z wybranym numerem... jak Ty wolisz wysłać 5 esek i przegadać 2 minuty, bo tyle tylko masz potrzeb, to spoko... tel na abonament został stworzony dla osób aktywnie żyjących i mająch wiele konatktów, jak Ty masz jedną kumpele z kółka różańcowego i księdza zanjomego, no to spoko... nie mam nic przeciwko, jestem za zwyrodnieniami społecznymi i zacofaniem objawiającym się stereotypami, bo tel na karte jest przestarzały jak internet przez modem... :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
ja nie musze mie kolezanek z kolka wiesz ja pisalam ze ludzie bioraq drogie telefony i chca duzo placic tylko dla telefonu-gdyby im byly rozmowy potrzebne to mogli wziac np Nokie 2610 ale wola wziac awaryjny telefon z aparatem itp dla szpanu takie jest moje zdanie a dla mnie bardziej interent jest przydatny do kontaktow a nie telefon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hahhahahhahhah a nokia 2610
jest nie awaryjna tak? a PC 486 był nie awaryjny i dlatego na tym modelu wszyscy jedziemy? ja mam 286DX i nan nim jade z netem przez modem haha! to takie głupie pojęcie i stereotyp, że jak coś starsze generacją, to bezawaryjne, skąd to się bierze, PiS i mohery!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
nie jest to prawda bo np Nokia 3510 jest ok moja mam ama ja 6 lat i nigdy sie nie popsula i znam ludzi ktorzy ja maja teraz sa np Samsungi c 300 i tez ok ale ludzie nie chca bo bez aparatu np im wiecej funkcji tym czesciej sie cos psuje ale jedno jest pewne nie sa temu winni sprzedawcy-i nie tylko w Orange sie psuja telefony-bez przesady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak jak nie stać mnie na nowy
telefon to uwielbiam ten stary i on jest najlepszy!!!! hehhehe to tak jak z właścicielami maluchów, którzy uznawją je za najlepsze auta, trzeba je modulować, tuningować itd., ale ono jest najlepsze hehhehe nigdy się nie starzeje, to nic, że wszyscy na wsi jeżdżą już golfami, a w miastach nawet audicami i meziami, tam zawsze będzie Fiat126PEEEEEEEEEEEEEEEE niezawodny, jak kupisz sobie audi, to wiadomo, komputer, wydech te sprawy, zawsze ci się pospują, bo to nowsze, więcej elektroniki :o co za głupota?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
ja nie uwazam ze stare lepsze czlowieku ale nowe telefony sie psuja czesciej-wiem bo pracuje w Orange to widze ze najczesciej sie psuja nowe Nokie i nie jest to nasza wina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jak w Orange robią takie
zamuły jak maalllllllinka , to współczuję... dobrze, że jestem w Plusie, całe szczęście!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
jaki taki znawca jestes to dlaczego chrzanisz ze w Orange sie telefony psuja? takie same sa tel w innych sieciach poza tym akurat Nokia n 95 to badziew mielismy dwie szt tylko i obie juz sa w serwisie o jaki sens kupowac telefon za 2500?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karolinka27
w Plusie to zatrudniaj po zawodowkach i tam to dopiero jest beznadzieja -sama mam tam tel i nie widze rożnicy a obsługa lepsza w órange

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miliście tylko dwie
maalllllllinka ?? a to oznacza, że nie pracujesz w salonie, tylko partner salonie, a tam jest zawsze gorsza obsługa, mniej doświadczona, kiepska mówiąc, nie rzetelna, dlatego dostajecie na stan dwie nokie heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karoolek
prawda jest taka ze tel Nokia N 95 itp to kupuja palanty dla szpanu0z reguły buraki po zawodówkach którzy chca sie dowartościowac a konsultant w Salonie orange to osoba wykształcona wiec takie głupie uwagi sa chamskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
tak pracuje w salonie partner ale szkolenia mamy non sto a dla twojej wiedzy znam osoby z salonu formowego i nie wiudze rożnicy -poza tym tez nie maja tej Nokii a ja jej wcale nie chce -po co mi pretensje od takich osób jak autor topiku-co ma typ salonu do psujacych sie telefonow? mylisz pojecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
sorry za błedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka bo wy w tych
partner salonach nic nie potraficie załatwić, nic tam nie macie i telefony dostajecie po 2 szt na salon-partner, szkoda gadać, komputery jakież stare sprzed wojny pół godziny klienci czekają na weryfikacje żenada i porażka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka nic nie umiecie
nawet spisać i załatwić gwarancyjnej obsługi! stąd temat!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maalllllllinka
nie wiem z jakiej dziury pochodzisz i skad masz takie informacje bo glupoty piszesz dwie Nokie N 95 byly a tak mamy bardzo duzy asortyment i zadnych staroci a obroty wieksze niz salon firmowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×