Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ilonanoij8

kto stosowal plazmowe wybielanie zebow z allegro?dziala?

Polecane posty

Gość ilonanoij8

Gość machine25
jestem technikiem dentystycznym ale oczyms takim nieśłysząłem najbezpieczniejsze wybielanie to szyna wybielająca ale moim skromnym zdaniem niewarto wybielać zębów mozna je przezto bardzo uszkodzić

Gość likos
ciekaw jak uzyskasz plazmę

Gość ilonanoij8
jak to skad ? z anihilacji czastek materii i antymaterii kiedy to zostaje wypromieniowany kwant energii NI. co za glupie pytanie

Gość bennedykt
stosowałem. Zniknęły mi zęby :( :classic_cool:

Gość bennedykt
dlatego też jestem zadowolony rezultatem :D

Gość hej machine 25
a ja np mam zolte zeby ale ,,z urodzenia,, i wstydze sie ich... nie warto wybielac? a moze nalozyc licowki czy koronki? / mam wypelnienia w obu 1 i obu 2 przez wade zgryzu ktora juz skorygowalam / mam 25 lat

Gość machine25