Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ja-anka

reklamacja nawigacji - kto ma recje?

Polecane posty

Gość ja-anka

Pół roku temu klient nabyl u nas nawigacje GPS. Po dwoch dniach przyszedl z reklamacja, poniewaz urzadzenie sie wieszalo. Wymienilismy mu sprzęt na nowy. Minelo pol roku, ten sam klient wrocil z nawigacja. Tym razem nie dzialala AutoMapa, odeslalismy towar do producenta, towar wrocil naprawiony i sprawny po 8 dniach. Jednak klient nie chce odebrac nawigacji, zadajac zwrotu gotowki powolujac sie na art 8 ptk. 4 Ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dn 27 lipca 2002 r. Jak rozwiazac te sytuacje? czy klient ma podstawy do grozenia nam sadem i zadania natychmiastowego zwrotu gotowki? N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem... nie ma tu zastosowania art. 8 pkt 4 ani żaden inny przepis (włącznie z rękojmią), gdyż towar w pierwszym wypadku został wymieniony na nowy, w drugim naprawiony po 8 dniach. Z tego co pamiętam (ale niestety art. nie jestem w stanie teraz przytoczyć) kupujący może odstąpić od umowy i żądać zwrotu kaski w przypadku, gdy towar był reklamowany wcześniej 3 razy (czyli dopiero za czwartym razem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak, ale musisz pamiętać o tym, że każdy niezadowolony klient, to psucie marki i zła opinia o waszym sklepie. Na Twoim miejscu postarałabym się udobruchać klienta, oferują mu innego gps'a, a jeśli to nie zadziała, zwrócić mu pieniądze. Nie warto jednym, niezadowolonym klientem robić sobie złą opinię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×