Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

sroshka

Schlecker - praca

Polecane posty

Gość gość
tworząc ten system osoba odpowiedzialna za jego wdrożenie dała dupy na całej lini ktoś zapomniał że kierownik nie pracuje 24h na dobę i kasjerzy rozliczają się sami traci czas na poprawianie rozliczeń bo w sejfie księgują sie dziwne kwoty np. 600,01 dlaczego? bo zamiast okienka zostawiam na następną zmianę powinno być oddano do sejfu wtedy rożnica 0,01 grosz pokazałaby sie w kasetce nie w sejfie raport dzienny z utargiem liczbą klientów drukowany na zakończenie dnia to za duże wyzwanie nie dało się dostawy stoja na magazynie bo nie pomysleli że najpierw trzeba przesłac pliki a potem towar mozna tak wyliczac jeszcze długo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wywiesić w oknach i w miarę możliwości zrobić fajne ekspozycje koszowe (my tak zrobiłyśmy). Tylko tak do informacji- w nowym systemie spożywka wchodzi w cenach promo a reszta jeszcze nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ale ceny z tych plakatow nie wchodza w promocji na kase wbijacie recznie na ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
NIE OGARNIAM..........................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a nie sądzicie że ta instrukcja ktora nam zostawiają to niejes tak do końca czytelna...tj.moze i jest ale dla informatyka poniekąd.... i czy ja jestem ślepa ale brakuje tam rozliczenia kasjera???? omg jednym słowem w skrocie............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak nie wchodzi cena promocyjna z plakatu to dajesz zmiana ceny w nowym systemie tam zapyta dlaczego zmiana to dajesz ze jest to towar promocyjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jest w instrukcji koniec zmiany kasjera,my mamy najpierw koniec zmiany a potem jest jak zrobic koniec dnia:-)jak cos to najlepiej dzwonic do siebie lepiej siettłumaczy jak sie w systemie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Sklepy ze starym systemem nie maja obnizki na spozywke to dotyczy tylko nowych.w starym systwmie nie wchodza ceny promocyjne mamy nabijac recznie.tzn jakos sobie radzic.acha h&s ma bledna cene ta nowa mamy sprzedawac po 12.49 a nie 12.99 to nic ze na kase wchodza te szampony w cenie 20.59 i pp 15.99 a ew.niektore po 12.49 ale to drobiazg po prostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Hej dziewczyny też tak macie po zamontowaniu nowych kas i inwentaryzacji że nie wchodzą jakieś towary które były policzone na inwenturże i zeskanowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Też tak mamy.... trzeba po prostu policzyć jeszcze raz ten towar i wprowadzić magazyn>inwentaryzacja częściowa>korekta błędów inwentaryzacji>ustaw, zeskanować towar i wprowadzić ilość i zaksięgować dokument ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wczoraj zamontowali nam nowy system,i jestesmy w czarnej d***e,na zamknięciu sklepu byłysmy we trzy postepowałyśmy zgodnie z instrukcja i lipa nic nie udało nam się zrobić>tylko walić głową w mur!!!Infolinia gdzie mozna uzyskać jakiekolwiek info pracuje do godz.17 a sklep zamykamy o 20,informatyk nie odbiera tel.Brawo!!!!Najlepsze jest to ,że towar który przyjdzie trzeba zeskanować i wrzucic na komuter,to bedziemy rozkładac go tydzien,a najlepsze to ze dzien po towarze mamy robic zamówienie......Chyba wole juz siedzieć w domu za darmo niż pracowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wczoraj zamontowali nam nowy system,i jestesmy w czarnej d***e,na zamknięciu sklepu byłysmy we trzy postepowałyśmy zgodnie z instrukcja i lipa nic nie udało nam się zrobić>tylko walić głową w mur!!!Infolinia gdzie mozna uzyskać jakiekolwiek info pracuje do godz.17 a sklep zamykamy o 20,informatyk nie odbiera tel.Brawo!!!!Najlepsze jest to ,że towar który przyjdzie trzeba zeskanować i wrzucic na komuter,to bedziemy rozkładac go tydzien,a najlepsze to ze dzien po towarze mamy robic zamówienie......Chyba wole juz siedzieć w domu za darmo niż pracowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Potraficie tylko narzekac..wszystko co nowe sprawia problem i to chyba normalne. Z czasem wszystko sie ustabilizuje. A jesli chodzi o te wasze skargi na regionalnego to tez moglybyscie odpuscic. Jesli chodzi o pana W to powinnismy sie cieszyc ze nie sprawia problemow i o nic sie nie czepia. Kazdy potrzebuje czasu zeby sie wszystkiego nauczyc, same widzicie jaki problem sprawia wam nowy system. Ale wasza sprawa, chcecie to narzekajcie i piszcie sobie te wasze skargi, ale nie miejcie pretensji jak wymienia go na kogos o wiele gorszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Co ty piszesz jest drugi numer od17-22 a zamykanie wcale nie jest takie trudne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czy ktoś pomoże jak zrobić wypłate gotowki z kasy....???? krok po kroku...? a i czy w bazie do faktur tez macie jakies firy z kosmosu podopisywane a wprowadzone nowe dane wcale sie nie zapisuja....???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a co jak coś nie było zeskanowane na inwenturze i wogole takiego kodu w bazie niema???? wtedy nieidzie zrobic tego przrz inwen.częściową....:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziewczyny jak to jest ze zwolnieniem pracownika za porozumieniem stron?? czy jezeli dam wypowiedenie 31 pazdziernika to dziewczyna automatycznie odchodzi w ten sam dzien?? czy musze ja wczesniej poinformowac ze ja zwalniam np kilka dni wczesniej czy wystarczy w ten sam dzien??. a jezeli nie zgodzi sie odejsc za porozumieniem stron( a okres wypowiedzenia ma 2 tygodniowy) to czy mozna jakos skrocic te okres wypowiedzenia np do 3 dni?? dodam ze dziewczyna jest na 3 miesiecznym okresie probnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
co do promocji przy kasie to ile razy mozna sluchac od klienta ze gowna nie chca??????? promocje owszem ale na produkty pierwszej potrzeby typu zel pod prysznic, mydla, czy podpaski ale nie wc zel mr hous przez 4 tygodnie. Są miejscowosci gdzie klient codziennie jest ten sam i dosyc ma sluchania ciagle tego samego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli ktoś jest na okresie próbnym i nie chcesz przedłużać umowy to wystarczy, że w ostatnim dniu pracy uprzejmie podziękujesz za pracę- umowa ulega rozwiązaniu z powodu jej wygaśnięcia, nie trzeba informować wcześniej dając wypowiedzenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A faktury na nowy towar niema wozki stoja nowa dostawa w poniedziałek a my lipa stoimy mam już dość tej roboty i tych regionalnych którzy nie pomagają tylko smsy wysyłaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Umowa Kończy się dziewczynie dopieo w grudniu a ja chce z końcem października jej dać wypowiedzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli umowa jest do grudnia a Ty już chcesz się jej pozbyć to nie można tak z dnia na dzień .Na umowi próbnej też obowiązuje okres wypowiedzenia.Krótki bo krótki (nie wiem dokładnie ile ) ale jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeżeli nie ma kodu w bazie na artykuł i nie można tego zrobić przez inwenturę częściową to trzeba ten problem zgłosić do panów od systemu bądź bezpośrednio na infolinię oni wprowadzą kod i odblokują towar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dokładnie, musisz zwolnienie uzgodnić z kr, no i oczywiście musisz wiedzieć dokładnie czy okres wypowiedzenie pracownicy wynosi 3dni czy 14dni. Jeszcze jedno- konsekwencje niezgodnego z prawem rozwiązania umowy o pracę ponosi zawsze osoba dająca to wypowiedzenie. Gdyby o mnie chodziło to przemęczyłabym się z tą osobą do końca trwania jej umowy, nie narażając się na nieprzyjemności w razie np. sprawy w sądzie pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wypowiedzenie umowy o pracę na czas próbny lub określony nie wymaga oznaczenia powodu wypowiedzenia...więc o jakie konsekwencje chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
co robicie jak macie casbek,robicie dodatkowowypłate bo potem w gotówce jest ze ta kwota idzie tez do sejfu a to g***o prawda i potem sklep jest n a minusie o kwote casbek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z tego co się orientuję oprócz wypowiedzenia umowy za porozumieniem stron każde inne wymaga podania przyczyny. Przerabiałam to sama u siebie w sklepie i szczerze mówiąc, jeśli nie doszło do ciężkiego naruszenia obowiązków pracownika wobec pracodawcy nie ma możliwości rozwiązania umowy, po prostu trzeba czekać do jej wygaśnięcia. Ale teraz czasy się zmieniły to i wiele rzeczy się zmieniły. W razie wątpliwości zawsze można zadzwonić po poradę prawną do Pip-u, tak anonimowo i wtedy wszystko będzie jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nic nie robię z Cashbeckiem, wisi on mi na minus na czerwono, pan informatyk podczas szkolenia powiedział, że to czasowe niedopracowanie, które wkrótce zmienią. Ważne tylko jest to, żeby kwota wypłat Cash back zgadzała sie z wydrukiem, wtedy wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×