Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

sroshka

Schlecker - praca

Polecane posty

Gość gość
zawsze mozna zmienic cene na promocyjna w systemie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość1234
z mojego sklepu do ILC wysłałam chyba już 12 e-maili każdy z innym problemem i na żaden nie otrzymałam odpowiedzi... PORAŻKA!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a piwo skanowalas jako zgrzewki czy sztuki ? bo my te co luzem jako sztuki a reszta zgrzewki. a piwo ananasowe reds w zgrzewkach w ogole nie zostalo przez system rozpoznane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Cenę można zmienić owszem, ale trzeba podać powód tej zmiany a jedyny dostępny w systemie to "cena niezgodna ze stanem rzeczywistym" i jak ją się zmieni, to wtedy w okienku gdzie pojawiają się słoneczka promocyjne nie ma ich... a nie jestem pewna w 100% czy nie będziemy w przyszłości rozliczane z tych ręcznie zmienianych cen....pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość1234
to co mam poprawiać całą promocję??? Chodzić po sklepie półka po półce i patrzeć czy cena się zgadza??? Kobieto pomyśl co ty piszesz... klienci się wkurzają przy kasie że system za wolno trybi, że nie mamy już połowę towaru z chemii tylko spożywkę i wychodzą ze sklepu wkurzeni!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tak mozna zmienic cene tylko ze musisz b.uwazac co sie dzieje na monitorze skoro wpijasz 1 ok za chwile zmiana wiec pamietaj wszystkie produkty jakie powinny miec ceny. puszki previt te kocie 2 sztuki za 3.00 tez nie wchodzily

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość1234
jak piwo jest w sprzedaży w zgrzewkach to skanowane było ze zgrzewki, tak nam przedstawiciel kazał bo sprzedajesz ten towar w zgrzewce. Kaucja do butelek nadal nie wchodzi tylko pokazuje się (0,00) :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość1234
najpierw będę sobie sama ceny zmieniać a później przyjedzie regionalna i mnie wyper....i że jakieś machlojki robię w sklepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas też przestały wchodzić ceny promocyjne w systemie ale klient ma prawo kupić w tej cenie bo przecież jest za pasem aktualna cena i dlatego trzeba na kasie zmienić cenę na promocyjną i w takiej sprzedać..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość1234
u nas na szczęście klienci są wyrozumiali bo stale przychodzą ci sami....i nie raz takie cyrki na "starych" kasach były i jak nie wchodziły po promocji to brali za taką cenę jaka była bo i tak to muszą kupić :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U mnie czas pracy też był 24 godz albo z kolei jakiś dziwnie krótki i już się przeraziłam że coś żle zrobiłam ale jak czytam wasze wypowiedzi to chyba ze mną wszystko OK :-)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A u nas po zeskanowaniu piwo kaucja sama wskakuje na 0.35 gr..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kaucje rozliczamy w SPRZEDAZY po przejściu na drugie okienko po kliknięciu takiego znaczka ">>>" i tam jest właśnie kaucja a dalej to już leci samo :_))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A to dopiero dwa tygodnie funkcjonowania systemu i takie szopki...aż strach się bać co będzie dalej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
faktycznie kaucję rozliczamy z klawisza SPRZEDAŻY ale tylko jak ktoś butelkę przyniesie ale jak nie ma i chcę kupić piwo z butelką to wyskakuję (0,00)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziewczyny ten system strasznie fiksuje trzeba gdzieś zadzwonić .... tak nie można pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A u nas wyskakuję 0,35 :-)) SZOPKI NIE Z TEJ ZIEMI co sklep to inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A u nas wyskakuje 0.35 :-))))) SZOPKI NIE Z TEJ ZIEMIIIIII co sklep to inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do ILC to się na pewno nie dodzwonisz, dzisiaj 5 razy po 5 minut dzwoniłam i tylko muzyczki sie nasłuchałam, region nie pomoże bo nie wie o co chodzi...nie wiem do kogo to można zgłosić....i czy w ogóle ktos się tym przejmie, a powinien, bo w końcu ciężkie pieniądze poszły na to badziewne oprogramowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a gdzie zadzwonisz?? komu się poskarżysz??? ja dzwoniłam dzisiaj cały dzień do Krakowa na wszystkie numery po kolei i ciągle tylko słyszałam w słuchawce: "NIE MA TAKIEGO NUMERU, NIE MA TAKIEGO NUMERU..." A numer na stronie www.dayli.com.pl nie odpowiada wcale. Nikt się nawet nie pofatygował podnieść słuchawki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No przecież mamy pana kierownika sprzedaży D.B.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A może tam w Krakowie już nikt nie pracuje i zostałyśmy same :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A może ta firma już nie istnieje:???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No jak nie istnieje?? Przecież sms'y i maile dostajemy ;) no i plan trzeba wykonać...bo np. ktoś czegoś sprzedał za mało ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A na kasie już miejsca na nic nie ma. tyle tego jest napchane, że klient sam nie wie co wziąc i najczęściej nic nie kupuje. Na dodatek promocja nie wchodzi..... towar trzeba samemu księgować a kierownik wraz z całą górą mają wszystko w nosie.... teraz jeszcze zmiana dnia dostawy i grafiki do poprawki.Ręce opadają na ten bałagan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zeby tylko klienci nie poszli w długą...:):):) Bo narazie to strasznie się burzą jak widzą co się dzieje. Nie ma klientów to nie ma pracy. Mam nadzieję, że naprawią ten system....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czytam Was dziewczyny juz od jakiegos czasu i dziwie sie że tak sie przejmujecie tym wszystkim. też jestem pracownikiem jednego ze sklepów Dayli ale juz od dawna twierdzę że nie ma co sie tak przejmować i angażować bo skoro im na górze nie zależy to dlaczego nam na zleżeć. pozdrowienia dla was dziewczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
omg jakie rozliczenie czasu pracy?????? mam system 2 tyg. i nikt się nie zająknął o czymś takim....... jak pytałam pana bo coś tam znalazłam to mi mowi ze to nas nie dotyczy..... no pieknie jeden burdel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
omg o co chodzi z rozliczaniem czsu pracy nik tic nam niemowił a mamy juz system ze 3 tyg...... ro za burdel o wypłatach do banku pana pytałam gorliwie zapewnia,l ze nic nie wypłacam.... a tu czytam ze wypłacacie.... o help...do ilc dzwonie od pon regularnie co 30min w godz ich pracy,..... i nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zaden nr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! drukarka niedziała..... komp niewidzi urządzenia.....poczty nie dostaje bo chce jakiś konfiguracji jak probuje ja coś wysłać................. i jak tu k...a funkcjonować się pytam?????????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
omg o co chodzi z rozliczaniem czsu pracy nik tic nam niemowił a mamy juz system ze 3 tyg...... ro za burdel o wypłatach do banku pana pytałam gorliwie zapewnia,l ze nic nie wypłacam.... a tu czytam ze wypłacacie.... o help...do ilc dzwonie od pon regularnie co 30min w godz ich pracy,..... i nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zaden nr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! drukarka niedziała..... komp niewidzi urządzenia.....poczty nie dostaje bo chce jakiś konfiguracji jak probuje ja coś wysłać................. i jak tu k...a funkcjonować się pytam?????????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×