Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

sroshka

Schlecker - praca

Polecane posty

Gość gość
Zgadzam się do dziś klienc**pytają się o produkty AS-owskie to były utargi aż chce sie krzyknąć ANTEK-WRACAJ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kto pyta nie błądzi?Inteligencja wrodzona i nabyta to zasadnicza różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziewczyny a jak robicie zwrot na magazyn tych słodyczy ? proszę was o pomoc bo kompletnie nie wiem jak mam to zrobić. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A co do koleżanki która pytała się co robiłyśmy jak było szkolenie to powiem krótko! Pan który u nas przeprowadzał szkolenie nie umiał nam nawet wytłumaczyć jak się robić przeterminowane i uszkodzone... Szkolenie powinno być z krwi i kości a nie tylko żeby było!!! Jeśli firmę stać na nowe komputery to również powinni zainwestować w porządne szkolenie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
z tego co widziałam Antek został w niektórych krajach i nawet mają papier do pupy SUPERSOFT ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gdzie niby został? Przecież firma Schlecker ogłosiła upadłość..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
schlecker majorka w google wpisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
linka nie mogę podać bo wyskakuje że to SPAM i mi go blokują. Gazetka od 2 do 15 stycznia :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czy ktoś może napisać krok po kroku jak zrobić zwrot słodyczy na magazyn? Byłabym wdzięczna.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zwrot słodyczy magazyn-operacje magazynowe-wydanie wz- i dodajesz kolejno słodycze- księguj ja wydrukowałam to wz i wsadziłam do kartonu ze słodyczami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mi regionalna powiedziała że przeterminowane i uszkodzone mam robić bez jej podpisu bo ona czasem będzie u nas co 3 miesiące i byśmy były zawalone tym towarem;/ także w przyszłym tygodniu zabieram się za ich odsyłkę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Słodycze wracasz przez mm a nie wz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dla Schleckera piorytetem był towar a nie jego brak [jak obecnie]ład iporządek nie wspomnę jaki obowiązywał stan magazynowy.Nie wciskało się na siłe klientowi to są sklepy samoobsługowe ja mogę doradzić a nie non -stop polować jak semp na klienta aby mieć w tabelce aktywną sprzedaż to staje się już chore.Gratuluje osobie która naoisała ten NOWY STANDART zwsze iw każdym podręczniku zwrotem grzecznościowym jest DZIEŃ DOBRY a nie witam my też kończyłyśmy szkoly.POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
aneksy do umów bo najniższa krajowa podniesiona ,a nie odpowiedzialność skąd wy te bzdury dobieracie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dokładnie-przez MM. Zresztą było to w mail-u od Bromboszcza. Tylko dobrze policzcie!. Bo jak będzie mniej niż na wydruku to płacicie z własnej kieszeni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dokładnie- zwroty z poczty sklepowej lub z działu sprzedaży odsyłamy na magazyn, podpis regionalnego musi być na przeterminach i uszkodzonych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
te testery i słodycze na MM a nie na RW testery a WZ slodycze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zadne bzdury - przyszedl mailem nowy regulamin pod koniec zeszlego roku ze bedzie odpowiedzialnosc za powierzone mienie i gotowke wiec nie wciskaj kitu ze to bzdury. Pytalysmy regionalnej od kiedy ta odpowiedzialnosc to sama stwierdzila ze tak jak bylo napisane w regulaminie - ze beda stosowne dokumenty bo trzeba ustalic wysokosc tej odpowiedzialnosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja zadnego takiego meila nie dostalam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ej dziewczyny! słyszeliście, że teraz znów zmieniają na gazetki? i będziemy musiały je roznosić!!!!! to chore! zatrudniałam się na kasjerke a nie na listonosza! macie jakiś pomysł jak z tego wybrnąć? może do kosza? heheheh :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mail byl z tego co pamietam chyba od Agnieszki Jurczenko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja tez nic takiego nie dostałam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to kto rozważa ewentualne podpisanie odpowiedzialności jeśli takową zaproponują...??? odpowiedzialność w nie zabezpieczonym sklepie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ktoś bez wyobraźni zapewne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
no to się zacznie dziać jak wyjadą z taka propozycją.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to powinnysmy wszystkie odejsc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
u nas nie było @ z info o roznoszeniem gazetek. jak niby sobie to wyobrażają ? odpowiedzialność nie sory ale z tymi księgowaniami ??? np. mamy cały stand i wszystko jak powinni w nim być i wychodza różnice to niby jak to jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
hej dziewczyny również nie mam żadnej informacji o odpowiedzialności skąd wy to wszystko bierzecie a tak wogóle to te nowe standardy dotyczące obsługi klienta to jakaś totalna pomyłka czy ja mam na czole nzpisane kretynka aby podchodziż do klienta i mówić mu "witamy w dayli" to jest chyba po to żeby klient zapamiętał sobie że w tej sieci jakież oszołomy pracują chodzę do wielu sklepów ale z czymś takim się nie spotkałam a odpowiedzialności nie podpiszę bo nie ma ochrony na sklepie już nie mówiąc o tym jaki ogromne są niezgodności na mm-kach pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
trochę błędów popełniłam za co bardzo przepraszam i miłego wieczorku wszystkim dziewczynom życzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ha ha ha, ktoś kto to wymyślił wzorował sie na panu ochroniarzu z hebe ;) on też tak mówi jak się tam wchodzi: "witamy w Hebe", kiedyś o mało przez niego zawału nie dostałam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×