Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Co_robic_

MA DZIEWCZYNE, ALE ZE MNA SPEDZA CALY CZAS+seks

Polecane posty

Gość Co_robic_

Czesc, nigdy nie radziłam się na forum, ale uznałam, że moja sprawa jest już na, że tak powiem zaawansowanym poziomie, że muszę sie dowiedzieć jak ktos inny obiektywnie na to patrzy. Studiuję, on ze mną na roku. znamy sie od 3 lat, przyjaznimi, kumplujemy, spedzamy razem czas - bynajmniej nie imprezy itd. raczej kawa, obiady, u mnie w domu, u niego, wspolne ogladanie filmow itd. kiedy bylam w zwiazku z innym, on o tym wiedzial, wspieral mnie, doradzal. (dodam istotny fakt, on przez caly ten czas jest w zwiazku z dziewczyna - nie znam jej, ale wiem jaka jest. cicha, cnotka, ułozona, b. religijna, spokojna, chorobliwie w nim zakochana) opowiadal mi, jak mu sie zdarzaly skoki w boki, o tym jak sie z nia kloci, o tym jak ostatnio bylo z nią w łozku itd. rozmawiamy o wszystkim! jakis rok temu, kiedy ja rozstalam sie z moim facetem, On mnie bardzo pocieszał. byl przy mnie. no i sie zaczelo - niewinny pocalunek i w sumie zaczelismy ze soba sypiac. on jest kiepski w lozku - wynika to z braku praktyki, bo ta jego laska najchetniej by dopiero po slubie chciala. on jest typem troche drania, troche romantyka, szarmacki, czarujący, inteligentny - dogaduje sie z nim jak z zadnym kolesiem! Sypialismy jakies pol roku, w koncu ja zaczelam sie angazowac uczuciowo i postanowilam to zakonczy, nie znajomosc, ale seks. udalo sie, dalej kontakt byl super. do czasu, obojgu nam chodzilo to po glowie, chociaz nikt nic nie mowil. taka tajemnica poliszynela. po wakacjach (nie bylo mnie w kraju 3 m.) \"wyleczylam\" sie z tego dziwnego uczucia jakie wzgledem niego mialam. no ale zaczely sie studia, znowu sie spotykamy tak jak dawniej, wczoraj nie wytrzymalismy i znowu sie przespalismy. bylo cudownie, milo, chociaz