Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kalarzyna_23

Mężczyźni-ile partnerek mieliście?! sondaż

Polecane posty

Gość Kalarzyna_23

Witam:) mam na imię Katarzyna, jestem studenta 3go roku seksuologi, niestety nazwy uczelni nie moge wymienić, gdyż to wiązaloby sie z konsekwencjami... :) piszę parcę na temat: pociąg fizyczny vs. powiązanie uczuciem.. (to tak w przełożeniu na pl)... :) mam zatem prośbę do mężczyzn o pomoc:) proszę podajcie: -swoj wiek -liczba partnerek -czy byl to seks z milości czy jedynie zabawa -kiedy rozpoczełyście inicjacje seksualna dziekuje z góry:) Katarzyna_23

Gość
Żle trafiłaś tu są sami frustraci seksualni i prawiczki :P A poza tym może zrób jakąś porządną stronę, z porządnymi kwestionariuszami etc i wtedy wysyłaj linki? Chyba nikt ci materiału z postu na forum nie uzna...

Gość katarzyna_23
otóż uzna... :):):) to ma być anonimowe i ogolnopolskie... po uczelni glupio ganiac... pomóżcie.... ! :):):)

Gość jap
33 5 z jedną z miłości pozostałe tylko i wyłącznie zabawa około 20

Gość orientacyjnie
ponad 30ci nie pamietam wszystkich imion, nie pamietam wszystkich twarzy, wiec nie policze dokladniej (zadlugo bym sobie musial przypominac) 4 zwiazki; 1 tylko seks; reszta dupczenie dla przyjemnosci

Gość orientacyjnie
wiek 26 zaczalem w wieku lat 19

wiek 34 ilość partnerek... nie chce mi się liczyć 3 to miłość, kilka to sympatia zauroczenie reszta to po prostu zabawa inicjacja 17 lat

Gość katarzyna_23
panowie!!! panie nata samo pyatnie radza sobie znacznie lepiej! ... no juz nie wstydzic sie... tu nie chodzi o przechwalanie sie... tylko o zwykla statystyke... :):):) wiec baaardzo prosze... :):):)

Gość damian sulejówek
-34 -4 -2 miłosc,2 zabawa -18