Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kawusia65

NIP

Polecane posty

Gość Kawusia65

Mam pytanie: ile się czeka na wydanie numeru NIP w Urzędzie Skarbowym? Dzięki za odpowiedź.

Gość 2 góra 3 tygodnie

Gość Kawusia65
Mam nadzieję, bo trzeba się rozliczać a ja nie mam NIP-u. A może wie ktoś od jakiej kwoty nie trzeba się rozliczać? Dzięki

Gość po 3-ech dniach
w urzedzie mozna odebrac bo oni na komputerze juz maja. chyba ze wolisz zeby listonosz ci przyniosl. to potrwa z tydzien. u mnie z US jest 500m a list polecony szedl tydzien. paranoja

Gość po 3-ech dniach
ale oczywiscie zlozono NIP 3? bo bez tego to ani rusz ma sie rozumiec

Gość Kawusia65
Nie, nie mam jeszcze nic. Jestem studentką, pracowałam krótko zarobiłam ok 2 000 zł i muszę się z tego rozliczyć i mieć ten cholerny NIP jak najszybciej. A wiecie może do kiedy muszę się rozliczyć?

Gość podlacze sie do pytania
mam nip juz,i mam pierwsze prace od pazdziernika jak sie rozlicza? nie pamietam juz ile dostalam w sumie bo w kazdym miesiacu mam inna ilosc godzin co ja mam zrobic?potrzebuje jakis rachunek od pracodawcy czy co? matko jak mnie przerazaja wszelkie sprawy "urzedowe" powinnam chyba zyc gdzies w buszu,heh

Gość Kawusia65
Widzę, że nie tylko ja mam takie problemy :) pomocy !!!

Gość Kawusia65
Powiedzieli tylko, zebym NIP doniosła i dali mi ten druczek do Urzędu ale lenistwo mnie tam nie doprowadziło a dziś dzwonili żebym doniosła

Gość uuuuupoi
czy nip jest tylko dla dorosłych, czy dziecku sie wyrabia jak sie z nim rozliczam?

Gość yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
jak to sie rozliczasz z dzieckiem???to twoje dziecko juz zarabia? to tak mozna sie z kims rozliczac? ja tez nie wiem jak to zrobic,tzn czy musze miec jakies rachunki czy cos

Gość uuuupoi
chodzi mi o ulge prorodzinna