Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Huanna

stażystka w ciąży

Polecane posty

Gość Huanna

zostałam przyjęta na staż od maja 2007 do kwietnia 2008r. W lipcu 2007r. zaszłam w ciąże i termin mam na początek kwietnia 2008r. Teraz jestem na zwolnieniu lekarskim. I teraz zastanawiam się czy mam jakieś prawa po urodzeniu (zostanie mi miesiąc stażu). Becikowe przysługuje każdej, ale macieżyńskie? Do pracy po porodzie nie pójde, wiadomo. Czy będe miała jakieś problemy z PUP?, czy przepadnie mi staż i będe musiała oddać kase? czy mam jakieś prawa do ubiegania się? Proszę o pomoc bo nie wiem

byłam w podobnej sytuacji, nic mi sie nie bnalezało to bylo 2 lata temu byc moze cos sie zmienlo ale bardzo watpie. powodzenia

Wiesz nie znam się na tym, ale jak ja byłam na stażu to po jego ukończeniu nie przysługiwał mi zasiłek (po roku stażu). W takim razie obawiam się, że macieżyński tym bardziej nie przysługuje. Ale skoro jesteś na zwolnieniu to PUP nie może Ci nić zrobić. Musisz jedynie zanieść zwolnienie do UP, ja tak musiałam kiedy byłam w szpitalu podczas odbywania stażu. Up to uwzględnił, ale i dni też uciekły :O więc Twój staż również będzie traktowany jako wykorzystany. Tak myślę.

Gość Menda Hucka
przykro mi ,ale nie dostaniesz zadnego maciezynskiego od PUP jak podpisywalas umowe z PUP bylo jasno napisane - jezeli zrezygnuje ze stazu na rzecz innej pracy -nie poniose zadnych kosztow - jesli zrezygnuje z przyczyn osobistych -owszem !!! Niestety zadna kasa Ci sie nie nalezy przykro mi