Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pracownik spol..eczny

Podam kilka imion dzieci z patologicznych rodzin z oryginalną pisownią

Polecane posty

Gość pracownik spol..eczny

Jestem pracownikiem opieki społecznej. Podam kilka imion dzieci z patologicznych rodzin z oryginalną pisownią: Lolita, Rodżer, Dżesika, Alan, Majkel, Nadzieja, Ludmiła, Kewin, Ben, Amadeusz.

Gość studnetaks
ja natomiast jestem studentką socjologii i muszę powiedzieć, że rzeczywiście z badań wynika iż rodzice nadając swoim dzieciom imiona z seriali lub spolszczone odpowiedniki imion anglojęzycznych w zamyśle mają aby dziecko w przyszłości było dostrzerzone jako ktoś wyjątkowy i było porównywane do osób noszących te imiona.. i niestety ale to prawda iż najczęściej imiona te nadają rodzice, którzy we własnym życiu nie osiągneli zbyt wiele.. oczywiście absolutnie nie mozna tu uogólniać, na pewno pojawiają się także inne powody nadania tych imion.

Gość do pracownika
masz rację,

Gość a ja znam zosie
tez z patologicznej i co???????????

Gość ciągnie swój do swego
a co powiecie na Sonia- bo już tyle tego że ja nie wiem:o

Gość a ja jestem pracownikiem
POMOCY SPOŁECZNEJ, bo opieki społecznej nie ma w naszym kraju już parę ładnych lat - radzę się dokształcić, bo przynosisz wstyd :P

Gość studentka resocjalziacjji
jestem wolontariuszka w osrodku socjoterapeutycznym dla dzieci. I rzeczywiscie, wiekszosc imion to imiona z seriali, telewizji itd. -Kevinow jest 2 - Beatrice -Dzesika ( to juz nagminne) -Alan - Samanta -Roger - ivan -borys

Gość studentka resocjalziacjji
z "Britnej" albo " Riana" sie jeszcze nie spotkalam ,ale ot chyba kwestia czasu aha mamy tez Dzastina:)

Gość przesadzacie i tyle