Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gonia1987

UCZĄCE SIĘ LUB PRACUJĄCE MAMUSIE NIEMOWLACZKÓW - JAK SOBIE RADZICIE???

Polecane posty

Jestem mamą 4-miesięcznego Wojtusia. Synek jest dość grzecznym dzieckiem, ale wymaga uwagi - nie chce być sam i muszę się z nim bawić - grzechotać mu zabawkami, stroić miny, śpiewać, pokazywać różne rzeczy - uwielbiam to, ale brakuje mi czasu na inne zajęcia - przecież trzeba zająć się domem - posprzątać, uprać, wyprasować, ugotować - do tego dochodzi nauka, bo jeszcze studiuję - no ale na to to przeznaczam nocki. Nie dosypiam, więc jestem zmęczona. A synuś w dzień śpi jakieś 3-4 godziny, więc nie zdążę wszystkiego zrobić przez ten czas.Może macie jakieś swoje sposoby na radzenie sobie z tym wszystkim, jakiś plan? Napiszcie jak to u was jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no widzę, że jestem tu chyba sama. No pięknie - wszyscy sobie jakoś radzą tylko ze mnie taka ofiara losu:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ann87
hej, ja rodze za dwa miesiace i tez na razie studiuje, juz teraz jest mi troche ciezko, bo do szkoly dojezdzam, co zjamuje mi jakies 3 godzinki dziennie, ale zobaczymy jak to bedzie kiedy sie maluszek pojawi na swiecie. trzymam kciuki za ciebie, bo zdaje sobie sprawe ze nam studiujacym mamom jest czesto duzo ciezej niz tym pracujacym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ufliczka
podstawa to dobra organizacja pracy,ja mam 5 miesięcznego synka, wrócilam do pracy, uczę się czwartego języka(chodzę na kurs), w domu mam posprzątane, poprane, ugotowane i do tego wszystkiego mam czas dla siebie, i dla męża.Razem z mężem pracujemy i razem świetnie sobie radzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ufliczka