Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ciekawska 7

Czy ktoś pracował Jysk-u?

Polecane posty

Gość 007007007
Bzdury powiadzasz - w miom sklepie nie robimy zwrotów na kołdry. Kołdra używana nosi widoczne slady użytkowania, to samo obce zapachy , jesli ktos pali faje w domu a kołdra smierdzi tez nie dokona zwrotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Klient 2351
Tez bylem swiadkiem takiej sytuacji wiec panie srzedawco prosze nie klamac wiadomo ze pracownik zawsze bedzie bronil sklepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość doiy
"pracownik zawsze będzie bronił sklepu" mylisz sie kolego oj mylisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Klient Pomorskie
Może ktoś polecić jakiegoś dobrego i uczciwego sprzedawcę na terenie 3miasta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abcdefghi
Ja miałem sytuacje ,że człowiek przyniósł do zwrotu kołdrę zwyczajnie brudną. Odszedł z kwitkiem. Jak wy dupami trzęsiecie regionalnego się boicie to się bojcie. Towar nie moze nosic sladow uzytkowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eloł
ludzie jak to sprawdzicie ze kołdra nosi slady uzytkowania ? jak ktos wsadził w poszwe a na drugi dzien oddał to jak to sprawdzicie ? bedzie smierdziec fajami ? potem ? Podrecznik personelu nakazuje oddanie kasiory zeby klient byl zadowolony. A czy w spozywczaku mieso ktore tarzało sie po ziemi pozniej pani umyła i wrzuciła do sprzedania tez jest dobre ? przeciez lezalo na podlodze ale my o tym nie wiemy. Tak jest z wieloma artykułami więć co psioczycie ? patrzcie co kupujecie niezdary klientowskie !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abcdefghi
To jest to przyzwolenie zeby klient sprzedawcy wchodzil na glowe - a robia juz cuda , sklepy to wrecz wypozyczalnie. Kupujesz po tygodniu oddajesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eloł
dokładnie kiedys zeby oddac towar trzebabyło w oryginalnym opakowaniu a teraz...jak wypakowali tak przyniesli a nie przyjmiesz zwrotu to jak kolega wyzej opisuje mail do centrali - centrala do regionalnego - regionalny do sklepu z nakazem zwrotu natychmiastowego. A odpisik na niekorzysc sklepu i po premi. Jysk promisses ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jysk
Runda tajnego się skończyła- czy ktoś wie gdzie teraz grasuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jysk
A propo zwrotów kołder i poduszek, klient może je oddać a sprzedawca ma obowiązek przyjać ale tylko w dniu zakupu tego artykułu. Także jeżeli ktoś kupił kołdre/poduszke i chce ją oddac na drugi dzień to nie musisz jej przyjmować i regionalny tu niema nic do gadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jysk
... a i jeszcze jedno powinieneś/powinnaś o tym informować klienta podczas zakupu przy kasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość madzia1941
"A propo zwrotów kołder i poduszek, klient może je oddać a sprzedawca ma obowiązek przyjać ale tylko w dniu zakupu tego artykułu. Także jeżeli ktoś kupił kołdre/poduszke i chce ją oddac na drugi dzień to nie musisz jej przyjmować i regionalny tu niema nic do gadania." A gdzie jest takie cudo napisane? Bo chyba w regulaminie to przeoczyłam :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pakmaniak
Jesli chodzi o zwroty kolder to bardzo duzo zalerzy takze od kierownika danego sklepu. Jak kierownik to cipa i mie ma zadnych arbumentow dla regionalnego czy klienta tak zawsze bedzie sie konczylo. powiedzialem regionalnemu jakie skutki moga wynikac z kupna i uzywania zywanych kolder w niewiedzy i teraz mam wolna reke. A z klientem trzeba ostro mowisz co masz do powiedzenia zegnasz sie i odchodzisz bo inaczej bedzie ci gadal i gadal i zameczy na smierc. Klientow traktowac trzeba jak szmaty to jedyny sukces:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 007007007
Ku pokrzepieniu serc - fragment kultowego "Misia" Bareji . http://www.youtube.com/watch?v=RHkCqkn0VKE. "No i co tak grzebie - jeszcze talerz przekręci , do widzenia!" - mistrzowskie zakończenie obsługi:) Bierzmy przykład bo czasami z niektórymi klientami jedynie w ten sposóbo można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość na wykończeniu
Witam wszystkich mam pytanko odnosnie tajnego, jakie sa konsekwencjie w waszysch sklepach jak zle obsluzycie tajnegi, wiadomo ze nie ma premii ale czy jeszcze cos wprowadzaja jak np. upomnienia notatki czy cos podobnego????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fcktajny
Konsekwencje zlej obslugi sa takie ze jako zwykly sptzedawca nie masz zadnych. Bedziesz mial zero to dostaniesz notatke potem szkolenie potem pewnie obsluzysz lepiej potem tez potem znowu zero lub mniej niz 30 to znowu szkolenie itd. z-cy maja gorzej poniewarz moga sie mylic tylko raz jak dostaniesz zero to szkolenie i notatka za kolejnym razem lecisz ze sklepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bolimniestopa
Ogłoszenie szafy bruxela 3 drzwi z allegro "Szafa jest złożona, nie gwarantuję, że po rozłożeniu uda się ją ponownie złożyć. Może wyjść np. karmnik dla ptaków. Albo wiata przystankowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cenzura jednak działa
Jedyną rzeczom aby wszystkie brudne sprawy wyszły na jaw proponuję to rozgłosić załóżcie anonimowe konto na Facebooku o warunkach pracy w jysk wymieniając tam wszystkie absurdy następnie nazbierajcie fanów dzięki programom partnerskim wymiany Lików http://likeplus.eu?pp=38129_64af379cf2484d178a1ee0ae320d5dc8 lub http://pl.fancop.com/?pb=99dc3afb1fcfb8c2d617faf40a502a3d 30 minut dżinnie zabawy jednej osoby to 150 lików dla strony 10 osób 1500 a jak by zrobiło to w Polsce 100 osób macie topowe pozycjonowanie strony :) i wszyscy się dowiedzą o tym co się dzieje oczywiście mówimy tu o faktach a nie o zmyślonych sprawach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość o2nie tlen
Czy ktoś już słyszał o redukcjach etatów kolejnych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość O! Rene!
Redukcje zbliżają się dużymi krokami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość EServvie
A niby Keneth mial pomoc:) hehe smiech na sali a Tu prosze Kolejne Etaty:) Czyli samo kierownictwo na sklepie dobre:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość o2nie tlen
Tym którzy jeszcze żywią jakikolwiek sentyment do jysk i tak zaciekle bronią pracodawcy - może wam to kiedyś otworzy oczy jak was zredukują. Za granicą -nie było by to mozliwe - związki zawodowe nie wyrazilyby zgody , w Polsce pracodawca moze wszystko - każą wam szczekac - bedziecie szczekac i ochoczo merdac ogonem. Obudzcie sie. Values , jysk promises pieknie brzmi na plakacie w socjalu - Grzesio ,Arturek i inni maja inne promises , jak pieknie by sie nie usmiechali i jak pieknie i przekonywujaco by nas nie zapewniali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość markolm
Słyszałem że są sklepy gdzie jest 3,5 etatu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość piękny waldi
No to trzeba zapytac jaśnieoświeconego Pana dyrektora czy to jest własnie to słynne jysk promises?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Koreanka45
Pochwalmy sie naszymi zarobkami... niech ludzie zobacza ile tu zarabiamy. Sprzedawca 1300 brutto 3/4 etatu czy to jest duzo>>>????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość piękny waldi
Koranka szukasz temetu zastępszego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość el kapitan
Ale macie problem , ja biore od klienta używaną kołdrę , reguluje , wysyłam meila do regionalnego, używaną kołdre na półke, biore nówke i opycham "stałym odbiorcom" buhahaha i mam drugą premie wszyscy są zadowoleni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pattex
Jakie sa zarobki w Jysk? Chodzi o zastepce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość proxima centauri
Dobre a sprzedawcy po 1000zl! Robimy wszystko!!!!!!!!!!!!! zenada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magazynier rr
Zaraz pewnie ktos napisze ze jak wam sie nie podoba to zmience prace ,przeciez inni maja gorzej.Takie podejscie,przeciez wujek stefek ma gorzej wiec ja nie mam na co narzekac.Przeciez 1000zl to kupa pieniedzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×