Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kok12

Nie mogę sobie kupić ubrań, bo jestem zbyt drobna

Polecane posty

Gość kok12

Właściwie to ja nie mam prawie ubrań, bo mam rozmiar 34, jestem niska (161cm) i drobna. W sklepach zaś najczęściej ubrania zaczynają się od rozmiaru 36, a te w rozmiarze 34 chyba tylko "udają" taki, bo są po potu na mnie za duże. Nie chcę kupować ubrań, które mi się nie podobają a są w moim rozmiarze. Zastanawiam się, czy po prostu nie uszyć sobie ubrań u krawcowej, ale kompletnie nie znam się na materiałach i nie wiem, czy w fasonie, który sobie wymyślę, będę dobrze wyglądać. Czy ktoś ma podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość najlepiej kupuj w miare
zblizony rozmiar i przerabiaj tylko u krawcowej-powinno wyjsc taniej terranova ma bardzo maloe 34 czasem w h&m sie zdarza dosyc male w orseyu maja 34 i 32 a 161cm to wcale nie tak malo;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kok12
w h&m przeważnie mi sie nie podobają ubrania, a w orseyu dziś właśnie byłam: większość rzeczy, które przymierzałam było uszyte właśnie na wyższe osoby, bo chociaż były na szczupłość dobre, to w ramionach źle leżały - tak jakby właśnie były dla wyższych osób; niestety nie wszystko da sie zwęzić u krawcowej, tak, aby zachować fason

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
może ciuchy "codzienne" kupuj w dziale dziecięcym? oprócz bluzek z królewnami jest też sporo ciuchów jednokolorowych, bardziej dosrosłych. A rzeczy eleganckie np. garsonke możesz szyć u krawcowej, ona jużdoradzi jaki fason i materiał będzie najlepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość decor