Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pOPPPPPPPPPPPP

Microsoft Office Excel

Polecane posty

Gość pOPPPPPPPPPPPP

Co zrobić aby jak piszę nazwy się powtarzały? tzn. chodzi mi o to że jak pisze: Poniedziałek wtorek.... to co nacisnąć aby później automatycznie się wpisywało środa,czwartek itd...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pOPPPPPPPPPPPP
upuupupup

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pOPPPPPPPPPPPP
nikt nie wie.......?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pOPPPPPPPPPPPP
:((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piszesz: Poniedziałek, Wtorek zaznaczasz te dwie komurki. I na tej ostatniej bedziesz miała taki czarny kwadracik łapiesz za niego i przeciagasz i to ci uzupełni komórki o następne dni tygodnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1. wpisujesz w pierwszą komórkę poniedziałek 2. wpisujesz w drugą komórkę (obok po prawej lub na dole) wtorek 3. zaznaczasz obie komórki 4. po prawej na dole zaznaczenia najeżdżasz kursorem tak, aby powstał czarny krzyzyk 5. przytrzymując wciśnięty klawisz myszy (lawy) na krzyżyku przeciągasz w lewo lub w dół (w zależności od strony, w którą kierujesz wpis)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie wiem jak ci to wytlumaczyc..... jest taka funkcja w tworzeniu sekwencji ...wpisujesz poniedzialek, w kolejnej wtorek...zaznaczasz obie komorki i przeciagasz ten taki krzyzyk , co sie pojawia z prawej strony komorek ..... albo wpisz dni tygodnia w excel search box i tam znajdziesz odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pOPPPPPPPPPPPP
dzieki wszystkim ! :):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×