Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niunia kiedys

JAKA JA JESTEM GLUPIA!!!ZMARNOWALAM ZYCIE POMOCY!!!!!!

Polecane posty

Gość niunia kiedys

Ostatnio przytylam 7kg sama nie wiem jak!!!a wlasciwie wiem kompulsywne jedzenie:_( nie chce sie chwalic ale jestem bardzo ladna z twarzy,zawsze mnostwo facetow krecilo sie kolo mnie i zawsze bylam bardzo zgrabna.Teraz niestety przytylam nie jestem jakos masaklrycznie gruba ale zrobily mi sie faldki tu i tam i te boczki...przez to stracilam pewnosc siebie i doslownie nie mam ochoty wyjsc z domu!mam pizdzielca na punkcie swojej urody i figury i wpadam doslownie w depresje!prosze napiszcie cos zeby mnie to zmotywowalo.....Mozecie nawet pisac ze jestem swinia i tucznikiem i takie tam.Jak to uslysze to wezme sie za siebie przysiegam.....PROSZE:-) pomozcie

Gość stań przed lustrem nago
poprzygladaj się dokładnie tym fałdom, dostrzeż pierwsze oznaki celulitu.... ja po takim czymś od razu jestem zmotywowana :D jes mi się odechciewa a zachciewa ćwiczyć....

trzeba jesc duzo smacznej i pozywnej kupy oraz pic porcje ciepłych szczoszkow codziennie

zmarnowałaś życie czy swoją dupę?? życie to się na bezrobociu marnuje albo w cugu narkotykowym :-) pozdrawiam

Gość niunia kiedys
stan przed lustrem nago,wielbiciel - dzieki;-);-) dam kurwa rade a co?!

Gość u nas się mówi
przegrałam życie ;)

Gość niunia kiedys
ogorek heh no racja;-D dupe zmarnowalam ale jeszcze bedzie tych rozmiarow"do reki" pozdrawiam

Gość do suszlisz
posrana jestes ,ktos ci w dziecinstwie na łeb narżnąl czy w twoim menu podstawą jest gówno,gowniana panienko ?:o

Gość Suslisz śmierdzi kupą

Wielbiciel --> czy mi się wydawało, czy jakiś tydzień temu powiedziałeś, że definitywnie kończysz z kafeterią?

dobry seks i sie spali :-) a jak do ręki to spoko za koścista dupa być nie może :-) taka na klapsa musi być hymmm.:-)