Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wowow

Dlaczego tyle kobiet leci na kasę i mięśniaków....

Polecane posty

Gość wowow

Gość El25
bo maja kase i miesnie:):) a one w ten sposob w 99 % rekompensuja sobie brak rozumu:)

Gość złośliwa samica 30
Sama nad tym sie zastanawiam :O

Gość Otóż ja uwielbiam karków
Mniam:) I nikt z was widząc mnie by na to nie wpadł. Nie wyglądam na blachare, studiuję, pracuje i u mężczyzny ponad wszystko cenie jego inteligencje. A mimo wszystko lubie popatrzeć...:)

Gość El25
o hej Vanity fair:) znow sie spotykamy:)

Bo nie potrafią utrzymać swoich pierwotnych instynktów na wodzy ;] Zresztą, faceci zachowują się podobnie :p Lecą na chude, głupie, słodkie, siwo-blond solarki w takim samym stopniu, co babki na ABSy :D

prawdziwa kobieta na takiego nie poleci.dobrze ktoś napisał -kasa i mięśnie=brak rozumu

A jest w tym coś złego? Przykro mi ale lubie duzych facetów, i perswadowanie mi tego albo obrazanie z tego powodu jest bez sensu. Tak jakbym zaczeła przekonywac wielbiciela blondynek do brunetek. Bez sensu słowem

ja nie lece na to ani na to, a ja i tak nikt mnie nie chce.. ON TEZ MNIE ZOSTAWIŁ..

A posiadając mieśnie juz nie mozna byc facetem?

Otóż ja uwielbiam karków ---> hmm karków? wiec inteligentnych ale miesniaków nazywasz karkami tak?:P ale przyznam ze czasem pozory mylą...czasem

Gość bo to są atawizmy
mało inteligenty facet poleci na głupią dupę, niektóre kobiety widzą w męźczyznach tylko kase i siłe. Proste :-) Trzeba wzbić się na wyżyny i widzieć więcej :classic_cool:

oj nie przesadzajmy zalezy od gustu mi tam miesniaki sie nie podobaja aczkolwiek te brzuszko jako akie musi miec :) I nie popadajmy w skrajnosci ,jak miesniak to niekoniecznie musi byc glupi tak jak i wymalowana lala z solarki moze miec coz w glowie