Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość x..x.x.x.x.x.xx..

prawa konsumetna-zakupiony wadliwy towar?

Polecane posty

Gość x..x.x.x.x.x.xx..

2 dni temu wzielam w mix plusie telefon i wczoraj jak chcialam gdzies zadzwonic okazalo sie ze ma zapsuty glosnik,bo jak dzonie to nic ani nikogo nie slysze.Pani w plusie powiedziala mi ze musze go oddac do reklamacji,ale zastanawiam sie czy po zaledwie 2 dniach od zakupu ,po kupieniu wadliwego telefonu nie moge zarzadac zeby dala mi nowy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość omgomgomgomgomgomogmgoogmg
Ja tak mialam z wibratorem, po pierwszym uzyciu przestal dzialac i co nie wymienili, musiam kupic nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość x..x.x.x.x.x.xx..
ale mi go juz sprzedali zepsutego ,ja w nim nic nie zrobilam ....eh ja to mam pecha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie mozesz żadać nowego! Nejpierw ktos musi rozpatrzec Twoją reklamację. Czy rzeczywiści towar jest wadliwy. Bo skąd pani której zgłaszałas reklamacje ma mieć pewność ze nie Ty popsułas ten głośnik? Na rozpatrzenie reklamacji mają dwa tygodnie. I albo naprawiaja usterkę albo w przypadku gdy nie da się naprawić daja nowy towar. Taka jest procedura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×