Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sksmsas

czy nauczyciele za mało zarabiają?

Polecane posty

Gość sksmsas

hej jestem po studiach moge pracowac w szkole ale bez znajomości cięzko się wkręcić musze pracowac po 11 godzin na produkcji za 800 zł plus dojazd jak ja słysze ze te nieroby chcą powyżek za 3 godzinki dziennie to się rzygać chce, jak ja bym za tyle dostała 700zł po 3 godziny dziennie zmykam do domu nie narobie się, a oni jeszcze mają czelność strajkować. co sądzicie o tym?

Gość fajerka
dodaj do tego wakacje, ferie i swieta nie pracuja, a kase normalnie dostaja

Gość kacha 154
ale pierdolicie, przez pierwsze 2 lata konspekt do kazdej lekcji, kazdy sprawdzian musisz sama przygotoac, kartkowke, ocenic, w domu oczywiscie, do tego zadanie wychowawcze, trzeba jeszcze umiec wychowac dzieci, i jakie 3 godz za 700 zl?

Trzeba było kształcić się na nauczyciela, a nie teraz mieć jakieś "ale" .. zapraszam do podstawówki .. zobaczyć jak rozrabiają dzieciaki.. i jakie są nieposłuszne.. i jeszcze musisz ich czegoś nauczyć.. Nauczyciele mało zarabiają, stawka powinna być wyrównana dla wszystkich..

Gość AgaataP
ja uwazma ze nauczyciele nie zarabaiaja za malo! w jakim zawodzie ma sie tyle wolnego? fakt czasami siedza 7 godz w szkole ale za to na drugi dzien maja juz tych godzn np 3 lub mniej roznie to bywa. Co do sprawdzania kartkowek i sprawdzianow to roznie to bywa od dzieci wymagaja a sami sprawdzaja tygodniami jedna kartkowke co zajmuje im ok godzine wiem bo u nas czesto sprawdzaja na lekcji i trwa to 20 min - zalezy. Jeszcze im zle posiedza pogadaja i do domu to tez zalezy od nauczyciela czy sie wczuwa w swpja prace czy po prostu zada zadanka do roboty sprawdzi pod koniec lekcji i narka

Gość _wredota_
na pewno zarabiaja wiecej niz 700zl..

Gość nauczyciel po ok 7-10 latach