Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Lyliaaa44

zakupy on line bezpieczeństwo prawa

Polecane posty

.. hej, zajmuję się od niedawna sprzedażą internetową. przygotowałam się gruntownie ;) na swoich stronach info, zamieszczam dokładne opisy praw konsumenta (zwroty, reklamacje, bezpieczeństwo etc) do wglądu http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=9879492 a ludzie i tak zadają pytania, \'czy można wymienić na inny rozmiar\', \'co jak będzie za mała\' albo \'piękne ale boję się kupować przez internet\'..? jestem ciekawa, jak wy? czy jesteście świadomi swoich praw, kupując online?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomimo tego, że dokładnie opisuję przedmiot sprzedawany oraz baaaaaaaaardzo dokładnie określam formę płatności, reklamacji, itd, to zdarzają się takie pytania, że zaczynam wątpić w Polaków umiejętność rozumienia tekstu czytanego :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a tak, poważniej to myślę, że jest bardzo mała świadomość istnienia tej ustawy o 'ochronie niektórych praw...'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bo tak właściwie, to nie leży w interesie sprzedającego.. informować o takich rzeczach.. 'a może jak nie będzie wiedział, to nie będzie zawracał głowy' ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×