Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nie radzę sobie

Moja matka to pasozyt, musze sprzątać, gotować, studiuje, pracuje i odkryłam

Polecane posty

Gość Nie radzę sobie

... że jestem w ciązy :( Nie radze sobie z tym wszystkim. Mieszkam z rodzicami,mam 21 lat.Studiuję zaocznie i pracuję. Mój tata pracuje praktycznie od rana do wieczora, żeby zapewnić byt rodzinie, podczas gdy moja mama siedzi w domu. Kiedyś pracowąła, ale jest leniwa i z własnej woli siedzi wdomu. Nie chce iśc do pracy, a w domu nic nie robi. Nie sprząta , jeśli ja nie ugotuje czegoś to Ona tez nie - kupuje zupki chińskie lub inne badziewia. W dodatku wszędzie pozostawia po sobie bałagan.... ja wracam z pracy i sprzątam, żeby nie było mi wstyd jak przyjdzie moj chłopak. Ciągle sprzątam ale Ona wciąz robi bałagan. Często gotuje, głownie dla taty bo mi Go żal, wraca wieczorem a matka sie nie poczuwa zeby Mu coś ugotować :o Niemal nie mam czasu na nauke :( Ostatnio odkryłam że zaszłam w ciąze :( Nikt jeszcze nie wie... Mój chłopakma 23 lata, tez studiuje i pracuje, ale nie stac nas na wspolne zamieszkanie, On w dodatku robi teraz prawo jazdy :( Ja nie wiem, co teraz będzie.... nie poradzę sobie napewno... :(:(:(:(

Gość jak sie wdalas w ojca
toporadzisz Jak w mame -musisz sie zmienic

Gość jesteś żałosna
"Ostatnio odkryłam że zaszłam w ciąze" --->> :-D a to ci odkrycie! :-D wyprowadź się jak jesteś taka wspaniała i dorosła, a mama ma prawo robić we własnym domu co jej się podoba

Gość Nie radzę sobie
No tak ale to także moj dom ! I mojego taty. A ja zamiast sie uczyć, to po pracy musze sprzątać to co Ona naświniła ! :o A żeby sie wyprowadzić nie mam pieniędzy...

Gość jesteś żałosna