Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

a tak na marginesie

Co spakowac dziecku na wakacyjny wyjazd...?

Polecane posty

Moja 8-letnia córka pierwszy raz wyjeżdża na obóz. Nie mam doświadczenia w wyprawianiu dzieci na wakacje :O co,oprócz oczywistych rzeczy (przybory hig,bielizna,reszta zwykłych ubran) jej spakowac? dawac telefon?Jest kontakt ogólny przez recepcję,mam telefony do wychowawców...

Gość Bardzo śmieszne
:O

dobry organizator powinien udostępnić spis rzeczy do spakowania dla dzieci to, czego dziecko będzie potrzebowało zależy od rodzaju obozu, co innego na obóz jeździecki, co innego na taneczny

moja córa jedzie na obóz harcerski i listę ekwipunku do stanę na maila. jak będziesz chciała to ci prześlę. generalnie zadnych elektronicznych zabawek - w tym telefonu. opiekunowie będą mieli telefony na kartę - można dziecku dać kartę popa. będzie też telefon stacjonarny w recepcji. najważniejsze jednak jest pytanie: dokąd jedzie i jaki to będzie charakter wyjazdu? pozdrawiam:D

Gość gfgdgdfg
ja na oboz sportowy gdzies na mazurach zawsze musialem brac cos od komarów, płaszcz przeciwdeszczowy i chyba nieprzemakalne buty co równalo sie z kaloszami

Gość gfgdgdfg
...ale to bylo 10 lat temu i swiat byl jeszcze calkiem normalny..a teraz to nie wiem moze notebooki wystarcza

Jedzie w niskie góry,na obóz taneczny. Listy nie dostałam,na zebraniu,które było już jakis czas temu,powiedziano mniej więcej,co zabrac.Ale myślałam,że z czasem,po iluś tam wyjazdach,nabywa się jakiejś dodatkowej wiedzy ;)

Tak,nieprzemakalne buty-to wiem,ale własnie niekoniecznie kalosze,a raczej typu adidas-nieprzemakalne.Wiem,że buciki do tańca,klapki do wody,no i takie tam-oczywiste rzeczy.Duuuuzo t-shirtów Kurtka? Czy raczej bluzy i np.kamizelka na to?Bielizny? Tyle ile dni,czy więcej...?