isobel 0 Napisano Czerwiec 22, 2008 Mam strasznie podkrązone oczy, cienie po oczami.... Może to być wpływ zlego odrzywiania, studiuję więc jem neregularnie, niezbyt zdrowo i niezbyt duzo:/ znacie jakieś sposoby zeby sie pozbyc tych cieni??? wyglądam jakbym byla chora czy coś... masakra:/ nie wiem, jakaś specyficzna dieta, określone produkty, warzywa jakieś witaminy nie wiem??? Moze jakiś krem??? help:( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
isobel 0 Napisano Czerwiec 22, 2008 ogólnie mam takie rysy twarzy ze mam głęboko osadzone oczy, wiec to wygląda strasznie jak mam jeszcze te cienie i podkrązenia.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość lato lato Napisano Czerwiec 22, 2008 podklad pod oczy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
isobel 0 Napisano Czerwiec 22, 2008 Probowalas jakoś je zwalczyć??? U mnie poczęści taka urada, ale nie az tak:( wiem moja wina bo zaniedbuje diete, ale moze jakos da sie to naprawić??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
isobel 0 Napisano Czerwiec 22, 2008 oj podkład to swoją drogą, bez tego nie wychodze z domu... ale sami wiecie idzie lato, chcialabym moc bez makijazu wyjsc z domu... więć??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
isobel 0 Napisano Czerwiec 22, 2008 no rozumiem... ja tez mam tak od zawsze tyle ostatnio mi sie wlasnie pogorszyło:/ u mnie to chyba wina bardzo cieńkiej skóry pod oczami.... w ogóle kijoą mam skóre po oczami heh:( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
złoto_włosa 0 Napisano Czerwiec 22, 2008 dziewczyny na cienie dobry jest bio - żel Ziaji z szałwi :) polecam..kosztuje grosze, mimo ze 15 ml ma to na bardzo dlugo starcza... smaruję się nim przeważnie rano, niekiedy na wieczór i pozbylam się cieni raz na zawsze :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach