Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość ugly betty

Czy wystarczy 3tys. na tygodniowe wczasy w turcji dla dwóch osób???

Polecane posty

Gość ugly betty

Jak w temacie. Chodzi mi o wakacje z biurem podróży, pod koniec września - wtedy chyba jest taniej? Wystarczy na wszystko? zapłata za wczasy + swoje wydatki? oczywiście bez większych szaleństw;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hgfghuio
a ile za sam pobyt?? turcja i egipt są bardzo tanie, wiec moim zdaniem spokojnie wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość starczy starczy
poszukaj na wakacje.pl tam maja oferty z roznych biur, ja bylam od nich w tunezji w maju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ugly betty
no właśnie nie wiem ile za pobyt, czekamy do września na last minute, wyjazd po 25. września. Dało by radę upolować coś za jakieś 8-9 stówek? jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość starczy starczy
moze sie uda, a nie lepiej leciec na 2 tyg z all inclusive za np 1300? w turcji czy tunezji jest tanio wiec 400 zl na pamiatki spokojnie wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ugly betty
Na wakacje.pl już przeglądałam, gdyby skorzystać z last minute w tej chwili pobyt + te wszystkie opłaty dodatkowe wyniósłby ok 1100, więc zostałoby jeszcze 800 zł na własne przyjemności i jakieś lokalne jedzonko. No i nie wiem czy by wystarczyło...:( no bo już o jakiś wycieczkach fakultatywnych nie wspomnę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ugly betty
pewnie że lepiej na 2 tyg. ale brak urlopu...:( tym bardziej że prawie połowę wolnego "zużyjemy" na ślub;) a to ma być taka krótka podróż poślubna:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość starczy starczy
800 zl zupelnie starczy, lepiej wezcie last minute wtedy lokalne jedzonko macie i tak w cenie, duzo oszczedza sie na napojach i naprawde najweksze dodatki odchodza, ja przez 2 tygodnie nie oszczedzajac zupelnie wydalam na pamiatki, skuter wodny, spadochron wydalam okolo 300 zl :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no dobra wszystko pieknie
ale byc w takim mijscu i nie zobaczyc tych zabytków??? Przeciez Turcja to skarbnica ciekawostek . Sama plaża , pamiatki i żarcie to nie wszystko :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ugly betty
Hej, a kto twierdzi że plaża i żarcie to wszystko? A co, za zwiedzanie też się płaci??? Z tego co czytałam na innych portalach turystycznych, praktycznie nie ma tam opłat za wejściówki, no bo i gdzie mieliby je pobierać? mimo to mam nadzieję że uda nam się wyskoczyć chociaż na jedną wycieczkę fakultatywną....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no dobra wszystko pieknie
no czasem sie placi , no i musisz sie przemieszczać , więc na transport tez musisz miec kasę . I nie odbieraj mego postu jak ataku:) . Milego wypoczynku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ugly betty
no właśnie o to mi chodziło. Czy te trzy tysiaki wystarczą na zaplatę za pobyt i wszystkie inne wydatki, swoje przyjemności itp. ale też bilety... Osobiście nie jestem typem kolekcjonującym z namaszczeniem pamiątki, wolę wydać na dodatkową wycieczkę i mieć wspomnienia niż jakieś gadżety czy pierdółki ;):p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×