Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Leona_Gi

Moi rodzice nie akceptują mojego faceta...

Polecane posty

Gość Leona_Gi

Mieszkam na wsi. Niby nie w biednym regionie, niby o krok od wielkiego miasta, ale zaściankowośc jest straszna. Moi rodzice skońćzyli tylko podstawówkę, całe życie pracowali tylko na roli, plotkowali z sąsiadami i narzekali na życie. Ja chciałam czegoś innego. Poszłam do liceum, teraz studiuję. Chodzę na koncerty, do teatru i myślę innymi kategoriami niż oni. Kocham ich i szanuję, ale uważam, że ich kategorie sa złe. Oni nie akceptują mojego chłopaka, który studiuje dziennie (a moi rodzice uznają tylko studia zaoczne, no bo przecież studiuje się tylko dla papierka, a przy zaocznych się jeszcze pracuje), pochodzi z miasta i nie ma za dużo pieniędzy. Do tego ładnie się wysławia, nie przeklina, nie pije za dużo i jest cały "jakiś taki". Oni chcieliby, zebym sobie znalazła "konkretnego chłopa". Najlepiej jakiegoś zakochanego we wsi rolnika, który by obrabiał ojcowiznę, a wieczorami chlał z ojcem. Względnie jakiegoś byznesmena z furą kasy, który przyjeżdżałby do mnie drogim samochodem, tak żeby sąsiedzi zazdrościli. Już mnie szlag trafia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie sluchaj go, gybym ja siesluchala matki bym nie miala do tej pory zadnego faceta :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przekonaja się do niego. Jak nie dziś, to za 10 lat. Rób swoje masz rację. Nawet jak Cie \"wyklną: jak w koglu moglu, to im sie odwidzi. Czasem trzeba zacisnąć zęby i przeczekać. Nie zrażać się. Nie tylko rodzice wychowują, przychodzi czas, że rodziców też trzeba sobie wychować. Nawet jak z rok, dwa nie będziecie utrzymywać kontaktów, to życie jest długie, naprawi się. Dobrze robisz, nie poddawaj się presji rodziców, bo nie mają racji.