Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

marakujaaa

czy wódka LUKSUSOWA na osiemnastkę to obciach?

Polecane posty

Niedługo mam osiemnastkę. Impreza w lokalu dla znajomych i rodziny. Rodzice planują kupić wódkę Luksusową :O Nie znam się aż tak bardzo na wódkach, ale wydaje mi się,że Bols, Absolwent albo Shmirnoff byłyby bardziej odpowiednie... Nie muis być zaraz Finlandia, ale Luksusowa kojarzy mi się z bazarem... Czy się mylę? :O

Gość z tych wszystkich ja wolę
luksusową właśnie

Gość Absolwent Bols albo Finlandia
To są odpowiednie wódki na taką imprę, a jak Cię nie stać - funduj piwo, też wszyscy będą happy :)

Gość dffdf
ja mialam sobieskiego i finlandie

Gość absolwent to dopiero obcjach

Gość Absolwent Bols albo Finlandia
P.S. Finlandia najlepsza ofkoz, może być jeszcze Absolut, ale to już taka cena że ho ho ho...

Gość hihi 18stolatka
ja mam jutro 18ste urodziny:D wódka luksusowa za złotych 16, to dobry wybór;) a tak poważnie, u mojej koleżanki była pierwsza tura BOLSa a potem jak wszystkim było wszystko jedno to rzuciła luksusową;

Gość absolut jest naj.........

ódka Luksusowa, najstarsza polska wódka ziemniaczana, już po raz szósty z rzędu zdobyła złoty medal w międzynarodowym konkursie jakości Monde Selection w Brukseli.-to bylo w 2006r

z tego, co się orientuję absolwent ostatnio jest w podobnej cenie co luksusowa, przynajmniej w sklepah w moim regionie... no mnie nie stać, bo płacą rodzice i nie chcę im sprawiać przykrości... finlandia to trochę za duży wydatek :O ale potwierdzam, że to chyba najlepsza wódka ;)

Gość oihkjgg
raduj sie dziewczyno, ja miałam na 18-tce jakąs najtańsza wódke z Plusa..................no ale za to miałam jej pod dostatkiem :D