Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Hard boiled

Czy myslicie ,ze sa ludzie ktorym przeznaczone jest byc juz zawsze samemu ?

Polecane posty

Gość Hard boiled

Gość idę spać dobranoc
maybe babe maybe not. mosz ale pytania za pięć dwunasta :/

Gość ejbisi
Nie, nie ma czegoś takiego jak przeznaczenie. Sami kreujemy swój los. Po prostu niektorym jest trudniej z różnych względów.

Ja też w takie numery nie wierzę , \"Ten z góry \" nie stwarzałby \"robaczywego jabłka \"😘

Gość aska pelaska27
tak to ja

tak choćby ja jak jestem: niski, brzydki, nie mam życia towarzyskiego, nieinteresujący, nudny, małomówny, nieśmiały, nic sensownego w życiu nie przeżyłem, nie mam planów, nie mam doświadczenia/umiejętności w nawiązywaniu relacji towarzyskich czy uczuciowych itd.... to z takimi cechami przeznaczona mi wyłącznie samotność 🖐️

Gość Hard boiled
ja tez mniej wiecej taki jestem i na dodatek staram sie o bardzo piekna dziewczyne ,ale cos nie bardzo mi to wychodzi :(

Gość Hard boiled
jasne ,ze jest wiecej :) jest inteligentna ,ma poczucie humoru , ma ostry charakter , ale potrafi byc tez czasem bardzo mila ,wie czego chce od zycia , jest cudowna ,najwspanialsza ,po prostu ideal jak dla mnie

Gość ejbisi
A ja wygrałem życie -> Masz inicjały M.S.?? bo kogos mi przypominasz z opisu :P

Gość ejbisi
Powiem wam na pocieszenie ze to nie jest nigdy tak ze tylko piekni z pieknymi tworza pary. Wrecz przeciwnie, jest wiele par w ktorych jedna strona jest super a druga nie za piekna albo facet wysoki a kobitka niska itp.

Gość ja wierzę