Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość OLGaa

Czy przyjmą buty do reklamacji ??

Polecane posty

Gość OLGaa

Witam, dwa tyg. temu zakupilam sandalki letnie na obcasie...dzis dopiero je ubralam, pochodzilam chwilke, po przyjsciu do domu patrze a tam na calej linii odkleila sie wkladka.. Czy w takim razie przyjmą mi zwrot, dodam, ze te buty kupilam po przecenie...ale normalnie otrzymalam paragon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a do historii nie mozesz
pewnie ze tak, bez problemu ci przyjma!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jak masz paragon
to oczywiste że muszą przyjąc buty do reklamacji, czy były kupowane w promocji czy nie, nie ma tu nic do rzeczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OLGaa
dzięki kochane za odpowiedzi...bo np. z ciuchami to jest tak, ze jak kupione z przeceny to juz zwrotów nie przyjmują... po raz pierwszy mam do czynienia ze zwrotem obuwia, takze warto bylo sie popytac..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak od razu nie przyjmą
najpierw zaproponują naprawę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Laura Szewczyk
Zawsze przechowuję paragony zakupu butów. Zdarzyło mi się reklamować buty parę razy. Ostatnim razem reklamowałam mokasyny zakupione na wyprzedaży. Nie zdarzyło mi się, aby nie przyjęto reklamacji. Mokasyny zostały podklejone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OLGaa
oczywiscie licze sie z propozycją naprawy i nawet tak bym wolala, bo butki sliczne :), nie chcę innych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mogą przyjąć ale wcale nie musza, jesli w sklepie jest informacja, że firma nie przyjmuje zwrotów to tego zwrotu nie muszą przyjąć, błedne jest myślenie i zakrywanie się przepisami z zasad obrony praw konsumenta typu" każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w teminie 7 dni" tak jest w prawie to prawda, ale dotyczy ono zakupów przez internet, teraz posypią się negujące komentarze, niestety nic tego nie zmieni zanik coś zakupicie zapytajcie czy zwroty sa możliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OLGaa
zawsze pytam sie o zwroty, teraz niestety spieszylam sie i poprostu wylecialo mi to z głowy...zdarza sie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abcddd
musza i powiem wiecej na firmowe buty (piszesz ze kupilas w sklepie wiec te pewnie takie sa) jest caly rok gwarancji tylko ludzie o tym nie wiedza i nie korzystaja z tego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taka tabliczka ze zwrotow nie przyjmuja nic nie daje. Sa dwie zasady: a) jesli towar dobry a \"tylko mi sie nie podobaja juz\" - to sklep moze robic co cche, tzn moze przyjac (np Media Markt ma taka polityke) albo wyslac klienta na drzewo b) jesli towar jest uszkodzony (np ta sytuacja - buty sie rozkleily) - to OBOWIAZUJE ustawa. Tylko pamietaj - nie pytaj sie nawet o gwarancje - tylko od razu o NIEZGODNOSCI TOWARU Z UMOWA. Do pol roku od zakupu to na sprzedawcy ciazy udowodnienie ze to byla twoja wina, (przez pol roku przyjmuje sie ze skoro sie uszkodzily to pewnie jest to wada fabryczna) - i jesli nie odpowie w ciagu 14 dni kalendarzowych to oznacza ze uznal twoje żadania. Inna kwestia to sposob zadoscuczynienia - ,mozesz sie domagac naprawy/wymiany/zwrotu - ale to sprzedawca decyduje co wybierze (tez nie do konca, ale w kazdym razie ma wplyw na to)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aha - niezgodnosc towaru z umowa obowiazuje 2 lata OD ZAKUPU (a nie od produkcji - czasem wazne) - ale po uplywie pol roku to TY musisz udowodnic ze wada istniala od poczatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kinias854
uszkodzony towar masz prawo zareklamować ale nie zwrocic. Potem juz czekasz na to jak sprawe rozsądzi rzeczoznawca,czy naprawi obuwie czy stwierdzi ze towar jest wadliwy,wtedy firma bedzie chcuiala zebyś wymienila towar na inny w tej samej cenie lub wyższej. Oczywiscie mozesz zarządać zwrotu gotowki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a jezeli bedzie chciala
kupic inne buty po wyższej cenie, niz poprzednie to zapewne bedzie musiala doplacic ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×