Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość maytrey

reklamacja obuwia

Polecane posty

Gość maytrey

Reklamowałam obuwie damskie.Buty na wysokim koreczku. W 1-wszy dzień użytkowania maiłam je tylko na nogach 3 godziny. Musiałam je zdjąć,ponieważ zupelnie nie mogłam chodzić.Obuwie"wykrzywiało"mi stopy na zewnątrz.W ogóle nie można w nich chodzić.Postanowiłam porównać obuwie z innymi podobnymi butami-czułenkami .Obuwie kupione przeze mnie jak próbowałam je postawić to przechylało się a inne obuwie stało.Po konsultacji z koleżanką pracującą w sklepie obuwniczym stwerdziłyśmy,że byty przeze mnie kupione są źle wyprofilowane albo stalki krzywo zsoatły przybite.Dodatkowo jak się patrzy od tyłu na korek to schodzi on do środka a nie stoi pionowo. Zareklamowałam i parę minut temu odebrałam telefon gdzie Pani ekspiedientka poinformowała mnie,że reklamacja została negatywnie rozpatrzona ponieważ stwerdzono, że producent nie odpowiada za" złe dopasowanie obuwia do nog"i...czy mam z tym problemem zwrócić się do rzecznika Konsumentów? Nadmieniam,że obuwie kosztowało 189,00 zł. i było zakupione w centrum"Panorama"-Poznań-podobno najlepszym centrum z obuwiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×