Gość maytrey Napisano Sierpień 20, 2008 Reklamowałam obuwie damskie.Buty na wysokim koreczku. W 1-wszy dzień użytkowania maiłam je tylko na nogach 3 godziny. Musiałam je zdjąć,ponieważ zupelnie nie mogłam chodzić.Obuwie"wykrzywiało"mi stopy na zewnątrz.W ogóle nie można w nich chodzić.Postanowiłam porównać obuwie z innymi podobnymi butami-czułenkami .Obuwie kupione przeze mnie jak próbowałam je postawić to przechylało się a inne obuwie stało.Po konsultacji z koleżanką pracującą w sklepie obuwniczym stwerdziłyśmy,że byty przeze mnie kupione są źle wyprofilowane albo stalki krzywo zsoatły przybite.Dodatkowo jak się patrzy od tyłu na korek to schodzi on do środka a nie stoi pionowo. Zareklamowałam i parę minut temu odebrałam telefon gdzie Pani ekspiedientka poinformowała mnie,że reklamacja została negatywnie rozpatrzona ponieważ stwerdzono, że producent nie odpowiada za" złe dopasowanie obuwia do nog"i...czy mam z tym problemem zwrócić się do rzecznika Konsumentów? Nadmieniam,że obuwie kosztowało 189,00 zł. i było zakupione w centrum"Panorama"-Poznań-podobno najlepszym centrum z obuwiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dętka 0 Napisano Sierpień 20, 2008 http://a-new-dimension.otwarte24.pl/ Zapraszam serdecznie, tania biżuteria hand-made mojego autorstwa, nowoczesne wzory, szybka wysyłka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach