Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość trzydziesto pieciolatka

SKLEP MOTO - TRIP KRAKÓW, CZY KTOS TAM MOZE KUPOWAL?

Polecane posty

Gość trzydziesto pieciolatka

Prosze napiszcie swoja opinie na temat tego sklepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Romet 717 - Kraków
Ktoś robi czarny PR tej firmie. Pewnie konkurencja. Firma Moto-Trip uchodzi za jeden z lepszych serwisów Rometa w Polsce. Nie tylko ja tak uważam , bo moi znajomi również. Nigdy nie było problemów z tym serwisem, wręcz przeciwnie zawsze potrafili naprawić mój sprzęt nawet jak usterka była bardzo poważna. Przegląd za 500,00 zł ? haha ściema, zawsze płaciłem 150,00 zł i moi znajomi też. Ja z czystym sumieniem polecam ten salon , z resztą nie tylko ja bo i większość forum piszę bardzo dobrze o tej firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetka50
Zetkę kupiłem u nich w zeszłym roku. Obecnie mam zrobione blisko 4000km każdy przegląd kosztował mnie 150zł nie mniej nie więcej, mechanik taki starszy pozwolił mi nawet być przy przeglądach bo chciałem się czegoś nauczyć :), co do samych terminów faktycznie trzeba się z nimi umówić najlepiej tydzień wcześniej ale jest pewność że masz zaklepany dzień i godzinę. Co do samego salonu i obsługi nie mam zastrzeżeń nawet jak przyszedłem zaraz przed zamknięciem nie było problemu by wejść i wybrać akcesoria, widać że chłopaki z pasją mają wiedzę i doradzą, nie oleją Cię jak to się już zdarzało w innych miejscach. Jak dla mnie plus za profesjonalizm i pasję przełożoną na pracę. Pozdrawiam Zetka50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziwny ten pierwszy post,Kupiłem u nich Z150 wcześniej czytałem na ścigacz.pl informacje o tym serwisie i motocyklu i nie zawiodłem się. Mechanicy poinformowali mnie że przegląd przeglądem ale warto samemu sprawdzać co pewien czas śrubunki jak i doradzili jak poprawić komfort jazdy tym motocyklem. Przegląd 150 zł więc skąd to 500zł? coś mi tu nie gra. Terminy jednak dość długie ale jak się wszyscy pchają tylko do nich! Za tych gości z pod budki z piwem to ja bym podał autora postu do sądu ,robiąc tam obecnie przeglądy i jakieś tam naprawy po gwarancyjne zaprzyjaźniłem się z nimi i zawsze kontakt jest pozytywny chociaż czasem jak maja jakieś problemy ze złomami przywożonymi do nich to nie maja ochoty nawet pogadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Michał 727
Witam Zgadzam się z tym co piszą ludzie, kupiłem 727 na początku sezonu mam zrobione ponad tysiaka na budziku i jak narazie nie jest źle wiem że sprzęt nie jest najwyższej jakości ale nie spodziewałem się nic wiele i tak wystarcza mi do jazdy do pracy, co do serwisu 150zł tyle zapłaciłem serwis zrobiony po wcześniejszym umówieniu w ciągu półtorej godziny. Sam salon spoko mają sporo marek i jeszcze więcej akcesoriów więc można poszwendać się. Co do tego co ktoś napisał o tym monopolowym to grubo przesadził, ja chłopaków z Drewnianej mogę polecić!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mechanik sadysta
nie polecam jeden wielki bałagan oszukują ludzi kupuja romety po groszach cały kontener z hin a w polsce urabiaja ludzi sprzedajac 3 razy drożej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tadeusz Romet 797
Przecież oni sprzedają w tych samych cenach co reszta salonów, a nawet niższych ! Ja kupiłem skuter i jeszcze dostałem kask, plandekę, kufer i blokadę. Nie pisz pierdół bo to zdecydowanie najlepszy sklep w Małopolsce, jestem ich klientem od kilku dobrych lat !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Romet to Polska marka więc jak mogą sprowadzać z Chin? :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pAWEŁ w
Romet polski haha był ale za czasów gierka , teraz wszystko z chin sprowadzają krótki opis skutera pod nazwą romet rama tragedia cienka nie wytrzymała spawana elektrodą opony odlane z zużytych prezerwatyw na których strach jeżdzić plastiki (obudowa skutera) cienka niestarannie wykonanie i spasowanie ,pewnie w dodatku rakotwórcza ,sercem tego wszystkiego jest silnik z strasznie kiepskich podzespołów nadający się jedynie do kosiarki do trawy LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ 5 RAZY ZANIM KUPICIE ROMETA LEPIEJ KUPIĆ UŻYWANY MARKOWY SKUTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Grzesiek Kymco RS
Fakt Romet zamawia swoje pojazdy z Chin ale nie wszystkie są tragiczne, choćby 717 jeździłem na nim i dawał radę. Obecnie kupiłem w Moto Tripie na drewnianej Kymco i jakość o niebo lepsza, a jeśli chodzi o sam sklep chłopaki mają tam sporo skuterów cała góra Kymco Sym Rjeju Romet Junak Hyosung plus kurtki buty kaski mnóstwo tego mają na dole Quady jest w czym wybierać, fajną sprawą jest to że idzie się z nimi dogadać przede wszystkim na luzie i bez ciśnienia. Mogę tylko Polecić i pozdrowić chłopaków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tutaj macie namiary - http://oryginalneczesci.pl Oryginalne części są zazwyczaj sporo droższe, ale jak dla mnie zdecydowanie warto wydać takie pieniądze, bo po prostu będziecie mieli zapewnioną większą trwałość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie polecam tego serwisu mechanicy podchodza nie profesionalnie do napraw gwarancyjnych . Traktuja sprzedawany sprzet po macoszemu twierdzac ze chinski wiec beznadziejny wiec po co sie starac !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja u nich serwisuje już chyba 3 pojazd. 10 lat współpracuje z ta firma i nigdy nie miałem żadnych problemów. Przerabiałem chińskie motocykle i wiem jak to wyglada, te pojazdy czasami sa nie do naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A mój tato bardzo jest zadowolony ze sklepu https://ebcbrakes.pl/ . Już niejednokrotnie składał tam zamówienie na części samochodowe i motocyklowe i twierdzi, że zawsze wszystko było idealnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin krakow
ODRADZAM PORAZKA, kupilem nowego polarisa 570 eps, quad po 3 dniach rozpadl sie, brak mozliwosci startu silnika (15mth, 240km) ulegl powanej awarjii, powyrywalo i poscieralo wszystkie zeby kola rozrusznika, ktore wpadly do oleju i do silnika, serwis naprawil quada na UZYWANYCH CZESCIACH (przekladnia z rozrusznikiem), przepukujac silnik i zalewajac nowym olejem. Kazdy wie doskonale ze taka awarja quada za 35000pln robi z niego "zlom" bez wartosci, zadam zwrotu gotowki badz nowego quada, serwis powiedzial mi zebym sobie POSZEDL NA DROGE SADOWA! (drwiac ze mnie i wysmiewajac sie ze mnie, pouczajac mnie przez pseudo mechanikow ze tak ma byc) z braku zaoferowania mi konkretnego rozwiazania tak tez zrobilem, quada nie odebralem, rzeczoznawca i sad wkroczyl do akcjii, SERWIS MOTO-TRIP milczy prowadzi polityke sprzedaj i zapomnij, OSTRZEGAM nie kupujcie tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Też miałem problem z quadem u nich. Nie polecam. Po 100 km quad się zepsuł i czekałem 2 miesiące na naprawę. Teraz dalej mam inny problem i nie zrobią mi ztym. A było to od początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Agroterm
Witam .w ciągu 3 lat kupiliśmy do firmy 3 quady u nich . Muszę powiedzieć że jestem dość wymagającym klientem , pojazdy serwisowane od początku aż do teraz tylko u nich a wiecie dlaczego ? Choć terminy na serwisy są czasem długie a naprawy czasem trawa to robota zawsze jest wykonana od a do z . Pojazdy użytkujemy codziennie bez większych awarii za co bardzo dziękujemy za dobre doradztwo w wyborze pojazdow . Nasza współpraca na pewno się szybko nie skończy Pozdrawiamy serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Da Grasso Kraków

Nie wiem w czym widzicie problem ?

Jako pizzeria kupiliśmy u nich od 2010 roku 4 skutery ( 3 kymco 1 romet ) do dostawy i jesteśmy zadowoleni z pojazdów jak i z obsługi oraz serwisu.

Naprawy, awarie owszem zdarzają się no ale chłopaki robią swoją robotę .

Ok w sezonie z terminami jest różnie czasem 2 dni czekania na termin czasem 7 no ale nie okłamujmy się chłopaki mają tam nie mały ruch.

Z mojej strony mogę polecić zakup w Moto-Tripie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Krzysiek Rózga

Ogromny wybór i przekrój motocykli od najtańszych ( chińskich ) po markowe Benelli i Indian za nawet 120.000 zł. Trzeba przyznać, że firma ma największy wybór na południu polski, a może nawet w Polsce ( nie wiem bo nie byłem we wszystkich miejscach ) Generalnie dla fanów motoryzacji tu jest wszystko. Dodam, że sama obsługa nie jest sztywna jak w większości sklepów w jakich byłem to pasjonaci tematu dla których praca to przyjemność, a nie obowiązek. Warto odwiedzić, przymierzyć się i wybrać maszynę na nadchodzący sezon. Reasumując ja daję 10/10 i na pewno jeszcze nie raz wrócę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Damian Damiecki

Rewelacyjna obsługa !!! Panowie mili uśmiechnięci a przedewszystkim znają się na fachu a nie tylko udają, że mają jakieś pojęcie o tym co robią. Tak jak kiedyś byłem zadowolony tak jestem i dziś gdy musiałem naprawić motocykl chłopaki bez problemu mi pomogli ! Dzięki MotoTrip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Krystyna Czubek

Zakupiłem w 2016 roku 2 quady TGB BLADE 1000 w wraz z pługami, w najlepszej cenie w Polsce. Quady były serwisowanie po dziś dzień tylko w serwisie Moto trip posiadały kilka wad fabrycznych. Np olej w płynie chlodzacym, Brak ciśnienia oleju, niedziałające oświetlenie, rozklejony pas cvt Z wszystkimi awariami Panowie poradzili sobie wzorowo na gwarancji nie kosztowało mnie to ani złotówki. Po 2 latach wspierania przez firme Moto trip mojej pasji nie mogę powiedzieć złego słowa ani na serwis, Panów ze sprzedaży jak i również samego szefa. Panowie są elastyczni mają normalne podejście i są zawsze zorientowani na dobro klienta. Serdecznie wszystkich pozdrawiam i mam nadzieję że niebawem przyjadę na wymianę sprzętów na nowsze modele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin

NIE POLECAM nikomu tego sklepu i serwisu. Wzorowy przykład "gwarancja do bramy, a później się nie znamy".
25.04.2016 zakupiłem w MOTO-TRIP nowy motocykl. Stawiałem się na wszystkie przeglądy i było OK. W kolejnym roku, podczas przeglądu 07.09.2017 stwierdzono uszkodzenie tłumika - wydawał metaliczne dźwięki. Pracownik serwisu powiedział, że zgłosi tłumik w ramach gwarancji i da znać kiedy będzie można go wymienić. Czekałem na kontakt 2 tygodnie. Po tym czasie odwiedziłem serwis. Pracownik na miejscu powiedział, że mechanik, który zajmuje się moją sprawą jest na urlopie i żeby zgłosić się za 2 tygodnie. 16.10.2017 pojechałem znowu do serwisu i zostawiłem sprzęt bo i tak kończył się sezon. Następnego dnia dostałem telefon od właściciela sklepu, że wysłali zdjęcia tłumika do producenta i reklamacja została odrzucona, bo ma zewnętrzne uszkodzenia. Tego samego dnia pojechałem tam, bo byłem pewny że motocykl jest w idealnym stanie. Okazało się, że uszkodzeniem był ślad po przypalonym pokrowcu, który dało się zdrapać paznokciem. Właściciel sklepu powiedział, że w takim razie spróbują zgłosić sprawę jeszcze raz, ale obecnie dystrybutor części jest w Grecji i sprawa może zająć 1-2 miesiące. Był koniec sezonu, postanowiłem czekać. Od tego czasu (16.10.2017) nie było żadnego kontaktu ze strony serwisu do 13.03.2018 - 5 miesięcy - kiedy pojechałem tam znowu. Zostałem od razu skierowany do właściciela. Ten podczas rozmowy oznajmił, że kojarzy sprawę, ale że jest problem z dystrybutorem, ale ostatnio pojawiła się firma, która dostarcza części tego producenta w Polsce i że do nich zadzwoni. Wziął wizytówkę, wybrał numer, ale nikt nie odebrał (była prawie 17:00, więc to było do przewidzenia). Powiedział, że jutro rano do nich zadzwoni i od razu da mi znać. Przez 5 miesięcy NIC nie zostało zrobione. 16.03.2018 (piątek), po 3 dniach, zadzwonił do mnie właściciel, że ta firma dostarcza części SYM, w poniedziałek ma z nimi osobiste spotkanie i da mi znać. Telefon milczał do 09.04.2018 (3 tygodnie), wtedy do niego zadzwoniłem. Powiedział, że nadal nic nie wiadomo i że tego samego dnia znowu zadzwoni do dystrybutora. 12.04.2018 dostałem telefon z informacją, że motocykl jest naprawiony. Następnego dnia pojechałem go odebrać i okazało się, że tłumik nie został wymieniony, ale naprawiony. Na pytanie co zostało naprawione dostałem tylko odpowiedź "A mamy tutaj takiego kolegę Resora i on ma swoje magiczne sztuczki". Tłumik już tak nie dzwonił, ale do fabrycznego dźwięku mu brakowało. Odebrałem czym prędzej motocykl - cały zakurzony, nawet nie przetarli kanapy.
Pojawił się problem z wyciem z okolicy silnika. Dałem serwisowi drugą szansę, oddałem motocykl na przegląd 11.08.2018. Tego samego dnia dostałem telefon, że w spuszczonym oleju są opiłki i w poniedziałek mam przyjechać to zobaczyć. W serwisie pokazano mi zdjęcie na komórce z opiłkami i olejem. Nie mając dużego wyboru, powiedziałem że zgadzam się na naprawę. Kolejny raz zostawiłem do siebie kontakt i czekałem. Przez 2 miesiące do 12.10.2018 nie było z serwisem kontaktu. Pojechałem tam osobiście. Okazało się, że motocykl jak stał w tym samym miejscu gdy go zostawiałem. Na pytanie dlaczego nikt się nie odzywał i nic nie zrobili dostałem odpowiedź - "ponieważ pan się nie przypominał, to go nie ruszaliśmy". Powiedieli, że w kolejnym tygodniu go zdiagnozują. Po 6 dniach dostałem telefon, że rozebrali silnik, do wymiany jest wałek pośredni w skrzyni, już zamówili części i dadzą mi znać ile wyniesie naprawa. Po 3 tygodniach - 09.11.2018 - kolejny telefon - części już jadą, jak dobrze pójdzie pod koniec przyszłego tygodnia będzie można odebrać motocykl. Nie dzwonili przez kolejny miesiąc do 13.12.2018 (czw) gdy kierownik serwisu poinformował, że motocykl jest już naprawiony, mogę go odebrać i do zapłaty jest X zł - pierwszy raz powiedział jaki będzie koszt. 17.12.2018 odebrałem motocykl z serwisu (znowu cały brudny w kurzu i dodatkowo czymś wymazany na bokach).
Tak wygląda obsługa w autoryzowanym serwisie i sklepie - MOTO-TRIP. Motocykl posiadam 32 miesiące, z czego 10 przetrzymywany był przez ASO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wlaściciel MOTO-TRIP
Dnia 20.12.2018 o 21:24, Gość Marcin napisał:

Odpowiedź na opinię "Gość Marcin"

Długi czas naprawy był wynikiem upadku importera pojazdów marki SYM firmy All Ride Moto, która powinna zapewnić nam dostęp do czesci gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Mimo tego, ze Pana tłumik nosił ślady które wskazywały na uderzenie mechaniczne to zgodnie z naszą filozofią dbania o klientów zdecydowaliśmy się Panu pomóc i wiele czasu poświeciliśmy na kontakt z producentem pojazdów marki SYM na Tajwanie, niestety ostatecznie ze względu na brak części podjęliśmy się naprawy wydechu co przyniosło zamierzony efekt. Na bieżąco był Pan informowany osobiście przeze mnie o przebiegu działań wiec nie rozumiem zupełnie tak niesprawiedliwej opinii. Mimo to, ze sytuacja nie była zupełnie zależna od nas zaproponowaliśmy Panu rekompensatę którą Pan odrzucił. Wesołych Świat i więcej wyrozumiałości w życiu. Pozdrawiam Paweł Wrześniak - właściciel Moto-Trip Krakow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz Kolton

Bardzo dziękuje za profesjonalną i przede wszystkim miłą obsługę oraz poświęcony czas przy próbie odzyskania mocy w moim quadzie. W szczególności Panu Grzegorzowi, który wykazał się cierpliwością i fachową wiedzą. Uważam,że firma MOTO-TRIP oraz ich serwis działa na najwyższym poziomie i jako klient z pewnością tam wrócę w celu dokonania zakupu art. przydatnych :) oraz będę tam serwisował swój czterokołowy pojazd. A przede wszystkim dobrym słowem polecę innym jako wzór prowadzenia firmy i obsługi klienta na najwyższym poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotr Chmielowski FILMCAY

Od kilku miesięcy serwisuje swojego UTV Polaris RZR 1000 w MOTO-TRIP. Jestem bardzo zadowolony. Panowie znają się na rzeczy i znajdują zawsze rozwiązanie, nawet jeśli na pierwszy rzut oka sytuacja wygląda jakby wyjścia nie miała. Poza tym odpowiada mi ich uśmiechnięte i nowoczesne podejście do Klienta. Można powiedzieć, że to było rozpoczęcie współpracy “od pierwszego wejrzenia”. Warto wspomnieć też o tym, że kiedy mój pojazd miał “kolizję”, to Panowie ze swojego budżetu naprawili całość szkody (prawie 15tys brutto) i oddali sprawny pojazd, zanim PZU wydało jakakolwiek decyzje. Na ten moment PZU odrzuciło nasz wniosek, a MOTO-TRIP nadal nie pyta o $$$$. Sprawa ciagnie się prawie 3 miesiace. 👉 Polecam i dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Nie  polecam zkupu w tym salonie a tym bardziej napraw,ostro sie przejedziecie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc Dawid

Odradzam zakupu i serwisu ,nie zgadzam sie z opiniami wyżej opisanymi, jesli szanujecie swój czas to miejsce nie jest dla was.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość OSP Krzysiek

Kupiliśmy kilka quadow do naszego OSP, Moto-Trip zawsze stawał na wysokości zadania. Chyba najlepszy serwis w malopolsce . 3 x Polaris nigdy nas nie zawiodły, duży plus za przygotowanie maszyn w 24H :) polecam ekipę z Krakowa, a w szczególności Grześka od quadow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×