Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bezrobotnaaa

straone życie, moja żałosna historia

Polecane posty

Gość bezrobotnaaa

Od jakiegoś czasu nie moge znalesc pracy, najpierw miałam staż w instytucji państwowej potem tak wyszło że pracowałam na produkcji, jestm na 3 roku studiów ekonomicznych chciałabym znaleść fajną stałą pracę, ale nie mam znajomości i nikt kto mnie nie zna nie zatrudni mnie bo nie mam doświadczenia. Czuje się jak życiowy nieudacznik, jak jakaś oferma która nikomu nie jest potrzebna która nic nie umie i nikt jej nie chce, wiem że zawodze rodziców, tata zawsze nam na wwzystko dawał na studia, chce żebym była wykztałcona miała dobra pracę a tymczasem ja nie umiem tego zrobić, on tego nie wymaga ani nie okazuje tego w zaden sposób ale ja wiem że go zawodzę, chciałabym sie mu kiedyś odwdzięczyć, on pracuje bardzi ciężko fizycznie po to żeby nam niczego nie brakowało a ja czuję że nigdy nie bede w stanie mu tego wynagrodzić. Jestem z chłopakiem któego kocham ale wiem że nie pasujemy do siebie, zbyt wiele nas różni, planujemy współną przyszłość ale wiem że to nie będzie udane życie. Mając 22 lata wiem że niczego w życiu nie osiągnę, że zawsze wszystko będzie trudne i ciężkie, dzień po dniu coraz bardziej sobie to uświadamiam i nie wiem już jak z tym żyć. Jestem załamana i boję się co będzie dalej. Musiałam się wygadać, bo nikt z realnych znajomych mi osób tego nie rozumie.

Gość hmm co by tu rzec

Gość hmm co by tu rzec