Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Little_Miss_Spookiness

zakupy internetowe - niekompletna paczka

Polecane posty

Robiłam zakupy w Quelle, jak zwykle zapłaciłam przy odbiorze, a okazało się, że w paczce nie ma wszystkiego, co na rachunku. Wysłałam im oświadczenie o niedopakowaniu, a dosłanie brakujących rzeczy ani zwrotu pieniędzy ani widu ani słychu. Miał ktoś podobnie? Czy takie oszustwa można gdzieś zgłaszać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie sadze aby tu zawinił quell
kupowałam u nich i zawsze wszystko było ok. predzej na poczcie ktos okradł - teraz głosno o tym. druga sprawa to sprawdz rachunek - nie pamietam juz jak wygląda, ale sa tam chyba na nim wszystkie rzeczy jakie zamówiłaś, ale koło tych które nie przyszły jest zero, albo data dostępności..a paczka nie była uszkodzona, nalepki nie były naruszone, bo z reguły wysyłaja w swoich oznakowanych opakowaniach....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja raz od nich zamiawialam przyslali mi co innego:o uwazam ze to takie sam gowno jak bon prix zglosila bym to gdzies wkoncu to jest lamanie prawa konsumenta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja też zamawiałam w Quelle wiele razy i jeszcze jakiś temu polecalabym to samo co \"nie sadze aby tu zawinił quell\" Ale teraz było, jak pisałam. I właśnie - na rachunku ta rzecz jest!!! Po prostu zamówiłam dwie identyczne rzeczy, więc na rachunku jest pomnożona cena razy dwa i tyle zapłaciłam. A w paczce była jedna bluzka. Kradzież na poczcie odpada, ponieważ opakowanie było ok, a to firmowe Ouelle. To raczej ich wina, że włożyli jedną rzecz, a cena taka jak na zmówieniu, czyli pomnożona razy dwa, PS. Bon Prix to też gówno - przejechałzm się nie raz na pomyłkach, ale Quelle pierwszy raz i to aż tak. \"zglosila bym to gdzies wkoncu to jest lamanie prawa konsumenta\" Ale gdzie?? I jaki mam dowód, skoro na rachunku policzyli sobie, że niby były dwie, a była jedna bluzka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aha, jeszcze mogę dodać, że zamówienie składałam pod koniec ważności katalogu i prawie wszystko było już wyprzedane, z 10 rzeczy wysłali mi tylko jedną (niby na rachunku razy dwa, bo to dwie identyczne rzeczy) Zatem ja rozumiem, że drugiej bluzki mogło już nie być, jak i pozostałych ośmiu rzeczy. I w sumie o pomyłkę (ICH) też było łatwo, skoro w zamówieniu ta rzecz była pomnożona razy dwa. Więc przepisali cenę z zamówienia. Ale co ja mam z tym zrobić? Na maila mi nie odpisują, na telefon już wybuliłam kasę i co mam stracić równowartość kolejnej bluzki?? Chciałabym złożyć skargę, ale nie wiem gdzie, skoro Quelle mnie olało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×