Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Paula_81

Kto ma złe doświadczenia z bankiem CETELEM?

Polecane posty

W dniu 22 września dzwoniąc do działu obsługi klienta prosiłam o likwidację karty kredytowej. Przesłałam nawet pismo faksem w tym samym dniu. Na następny dzień dzwoniąc ponownie uzyskałam informację ze jest w trakcje realizacji. Od tego czasu minęły ponad 3 tygodnie (przepisowe 14 dni roboczych) a ja nadal nie mam zaświadczenia o likwidacji karty które już dawno powinno być przesłane do mnie. Dzwoniąc dzisiaj ponownie do działu obsługi dowiedziałam się ze w ogóle moje zlecenie nie zostało zrealizowane. Ja staram się o kredyt hipoteczny i niedługo będę podpisywać umowę kredytową a do tego potrzebne mi jest zaświadczenie o likwidacji karty. Poniewaz w dziale obsługi niestety pracuję niekompetentne osoby pozwoliłam sobie napisać maila do serkretariatu mając tym samym nadzieję ze sprawa zostanie wyjaśniona i w tym tytgodniu otrzymam zaświadczenie o likwidacji karty. Ciekawa jestem czy to coś pomoże czy tam też pracują takie same osoby jak w dziale obsługi klienta. Czy ktoś miał podobną sytuację do mojej? Nie polecam tego banku. Jest tam straszny bałagan. Jeśli ktoś w przyszłości chce się starać o kredyt hipoteczny to nie polecam tego banku bo potem są same problemy. Zastanawiam sie czy nie opisać niekompetencji tego banku do gazety. Ja juz dość stresów mam przez nich!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikogo takiego nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×