Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość flight officer

Jestem pilotem liniowym w UK

Polecane posty

Gość flight officer

Miesięcznie wyciągam jako I oficer 7000 funtów przy 160 h pracy.Współczuje wam rodacy, że dajecie tak sobą pomiatać, często za grosze.Stać mnie na wiele i dużo również mogę odłożyć.Nie wyobrażam sobie życia za 1000 funtów m-c.Czyż nie lepiej było podnosić swoje kwalifikacje i skończyć dobre kierunki studiów.Nie chcę tu nikogo osądzać, ale pragnę wam otworzyć oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lady in blueee
A ja wyciągam 10.000 miesięcznie . Wynoszę nocnik z sypialni królowej i nie potrzebuję do wykształcenia. Za 7000 to nawet kurzu bym nie starła, bo by mi się nie opłacało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flight officer
Tylko że ja robię, to co lubię, a ty? Kurzu byś nie starła, ale nocnik nosisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lady in blueee
Alez ja uwielbiam swoja pracę i wynoszenie nocników uważam za szczyt moich marzeń. :P A propos, ostatnio jak leciałam z Londynu do Goleniowa to było koszmarne lądowanie, omal zębów nie straciłam. Czy to ty byłeś wtedy za sterami? :P :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flight officer
Niestety nie.A takie lądowania mam kilka razy w miesiącu.Można się przyzwyczaić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość początkująca engineer
Nic tylko pogratulować.Ja mam niecałe 2200 F /m-c ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sniaca76
jestem na stazu w polsce i mam 600 zl z groszami.jestem po dobrych studiach, nie moe znelzc dobrej pracy, w pracy obecnej jestem popychadlem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja skonczylam prawo i zasuwam
w urzedzie za 1200 zl, nie wiem co mam robic z wlasnym zyciem, chyba skocze z mostu, nie moge znalezc lepszej pracy, nie dostalam sie w tym roku na aplikacje :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bukkake sobremoto.
Tak jest po prawie.A koledze gratki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość I believe I can fly
Hi pilot, moge cie przeleciec ? Tzn z toba sie przeleciec :P ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość I believe I can touch the sky

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość I think about it every night

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spread my wings and fly away
:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość I believe I can fly
fly me away :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość I believe I can fly
Come Fly With Me

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość I believe I can fly
When I grow up I want to be a pilot because it's a fun job and easy to do. That's why there are so many pilots flying around these days. Pilots don't need much school. They just have to learn to read numbers so they can read their instruments. I guess they should be able to read a road map, too. Pilots should be brave to they won't get scared it it's foggy and they can't see, or if a wing or motor falls off. Pilots have to have good eyes to see through the clouds, and they can't be afraid of thunder or lightning because they are much closer to them than we are. The salary pilots make is another thing I like. They make more money than they know what to do with. This is because most people think that flying a plane is dangerous, except pilots don't because they know how easy it is. I hope I don't get airsick because I get carsick and if I get airsick, I couldn't be a pilot and then I would have to go to work.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fajnie ze to lubisz
bo ja w samolocie odmawiam caly czas zdrowaski, obiecujac sobie,ze to ostatni lot. Najbardziej w swiecie nie chcialabym byc stewardessą albo pilotem - za zadne pieniadze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość I believe I can fly
Our headline ran, "Virgin screw British Airways." We'd have rather preferred 'British Airways screws Virgin,' but we had to run with the facts.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flight officer
Z czasem dochodzisz do rutyny i zapominasz, że to może być twój ostatni lot.Przyznam szczerze, że po niektórych pasażerach widzę strach w oczach.Ale fakt, ja stewardessom również współczuje i nigdy bym nie chciał tego zawodu za żadne skarby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość I believe I can fly
A small two-seater Cessna 152 plane crashed into a cemetery early this afternoon in central Poland. Polish search and rescue workers have recovered 300 bodies so far and expect that number to climb as digging continues into the evening.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niemartwsie
pieniadze to nie wszystko! pamiętaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a powiedz czy te turbulencje
sa niebezpieczne? Bo jak sie zaczynaja to umieram ze strachu. Czy to,ze trzesie to tylko dyskomfort, czy w czyms jakos zagraza? A czy po drodze widzisz mijane samoloty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flight officer
Widzę omijane samoloty.Gdy któryś zbliży się do nas zbyt blisko, wtedy do akcji wkracza "osoba z ziemi" i wydaje polecenia dalszego postępowania, ale przy dzisiejszej technologii to jest raczej niespotykane. Jeśli chodzi o turbulencje, to normalne zjawisko i raczej niegroźne.Może wystąpić turbulencja gdy wlecimy w "ślad" w powietrzu pozostawiony przez inny samolot. W takim miejscu występują wiry powietrza w przeciwnym kierunku lub po prostu wlatujemy w strefę frontu burzowego. Nie bój się, samolot się nie rozpadnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a powiedz czy te turbulencje
a czemu np na niektorych trasach zwykle w tym samym miejscu sa turbulencje - np pare razy w tym samym miejscu nad Indiami ? Czy jest to strefa burz? Czy pilot nie moze stracic panowania nad samolotem wtedy? Czy moze samolot jakos przekoziolkowac? co sie moze zdarzyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no hej ....
ciekawe jakimi liniami latasz .... nieszczegolnie ci wierze ze jestes pilotem i tak wpadlbys tutaj na forum pochwalic sie ile zarabiasz .... wydaje mi sie ze prawdziwy pilot mialby w d. chwalenie sie o zasadzie lotow wiele osob wie ... mnie kolega tlumaczyl jak samolot sie wznosi i laduje .. przybliz mi z laski swojej ladowanie prosze ... i pulapki z nim zwiazane -- oraz najwieksza trudnosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lady in blueee
No, no, flight officer, ale masz branie....:P :D Poprzedniczko, poniewaz flight officer ci na to nie odpowie, to ja odpowiem. Nie zawsze widac inny samolot. tym bardziej,. jak leci się w nocy lub przy zachmurzeniu. W samolotach są systemy ostrzegające o zbliżającym się innym samolocie , nazywają się TCAS ( czytaj: tikas). A z tzw. "dołu" nie zawsze i nie wszystko można. TCAS- y sa dobre. I co, panie pilot??? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no hej ....
taaaaaa pilot jak z koziej dupy trabka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lady in blueee
Ja myślę, że największym problemem w lądowaniu może być tzw. przeciągnięcie. Ja wiem, na czym to polega, ciekawe, czy pilot też....hmmmm.... Ojh, nie wiem, czy dalej ci wierzyć, flight officer, a szkoda, bo cie polubiłam, bo nie wyśmiałeś mojego wynoszenia nocnika w Buckingham Palace....:D Ale i tak się dobrze bawię.... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flight officer
Odpowiedziałem na pytanie dot. turbulencji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×