Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Agata 23

Mąż odsuwa się ode mnie

Polecane posty

Gość Agata 23

Witam wszystkie teraźniejsze i przyszłe mamy. Jestem w 6-tym miesiącu ciąży. Ciąża była nieplanowana. Jestem po studiach, mój mąż jeszcze studiuje. Ciężko było nam się przyzwyczaić do tego że będziemy mieć dziecko. Mamy trudną sytuację materialną- pomagają rodzice, ja nie mogę znaleźć pracy. to tak w skrócie. Piszę by prosić Was o radę. Od jakiegoś czasu mój mąż odsuwa się ode mnie- mam wrażenie że ta sytuacja go przerasta. Zrobił się zamknięty i opryskliwy. W żaden sposób nie porusza tematu dziecka, nie dotyka brzuszka tak sam z siebie (tylko gdy wezmę jego rękę). Mam wrażenie jakby to dziecko było tylko moje:-( Miałyście podobną sytuację? Nie wiem co robić. Próbuję z nim rozmawiać ale to są moje monologi. Jest mi cholernie smutno. Jak mam zmienić jego nastawienie? Pomóżcie...

Gość kasia p.
Wiesz... mój mąż też nie jest wylewny. Jak byłam w ciąży to miałam wrażenie, że tylko ja sie cieszę z tego powodu. Że tylko mnie ekscytują usg i ruchy dziecka. Że tylko ja przeżywam ciążę. Mój owszem woził mnie do lekarza, chodził ze mną na usg ale był jakby nieobecny. Jak pytałam dlaczego mówił, że nie dociera do niego, że będziemy mieć dziecko. Nawet jak mnie wiózł na porodówkę to myślał, że porobią mi badania i wypuszczą. :D Jak urodził się syn to zwariował na jego punkcie. Jest super tatusiem. Nigdy bym nie pomyślała, że tak się będzie garnął do opieki nad synkiem. Teraz jestem w drugiej ciąży i zachowanie mojego męża jest IDENTYCZNE jak w pierwszej. Nie ma tematu. Jakby nie było ciąży. Zapytałam dlaczego znów to robi więc mi powiedział, ze On tego nie czuje (dziecka) i dla niego to delikatna abstrakcja. Jak się urodzi i weźmie na ręce to będzie kochał z całych sił a teraz jeszcze do niego nie dociera.

Gość Agata 23